KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1543 Puuttuuko jäsenet kiusaamiseen vai ei?

12.03.2011 18:41

#1537: Mira Tolvanen ex ensikoti - ensikotien kustannukset

Mira ei todellakaan ole ainoa hommiaan kunnolla ja moitteetta yhdistyksessä hoitanut jäsen, joka on joutunut "iänkaikkisen" puheenjohtajan eli Terttu Kanervon kynsiin. Useat kymmenet KKY:n jäsenet, kuten Mira ja minä, olemme tehneet vain yhden virheen, joka on koitunut tuhoksemme tavalla tai toisella.

Mikä on tuo virheemme? Olemme uskaltaneet sanoa omat mielipiteemme ääneen ja vastustaneet Terttua jossain asiassa. Ja sen jälkeen on seurannut haukkuminen, kiusaaminen ulossavustaminen ja saman mantran hokeminen: "Ei yhdistyksessä ole mikään pakko olla, vaihda yhdistystä jollet ole kaikessa samaa mieltä puheenjohtajan kanssa tai ole hiljaa."

Haukkuminen menee Terttu Kanervolta todella alhaiselle tasolle. Tässä muutama esimerkki, mitä minä ja Mira olemme olleet, kun Terttu on meistä puhunut muille yhdistyksessä: rahanahne, mielisairas, laiska, epäluotettava, työtön, riidankylväjä.... Myös naamamme edessä olemme saaneet samaa kuunnella ja sitten on taas mantra jatkunut "eroa yhdistyksestä"-tyyliin.

Ymmärtäisin jos kyse olisi vain muutamasta ihmisestä. Mutta kyse on kymmenistä ihmisistä! Miten "iänkaikkinen" puheenjohtaja Terttu Kanervo voi muka olla aina joka asiassa oikeassa, mutta joka asiassa (toisilleen tuntemattomat) kymmenet ihmiset aina väärässä?

VUOSIKOKOUKSESSA VOIMME LOPULTAKIN LOPETTAA KIUSAAMISEN JA MUUTTAA NYKYSEN KKY:n ELI  Kiusataan Kannanottajia Yhdistyksen TAKAISIN KKY:KSI ELI KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEKSI!