Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#12099 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

29.04.2013 19:25

#12098: Umpihetero - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Jos homous on teistä tervettä niin mitä ihmettä te touhuatte täällä. Olkaa terveitä ja lisääntykää. Miksi pitää hillua ja rähistä ja puolustella tervettä asiaa. Viisaat on sanoneet että se on tervettä ja lapsia tulee niin ok.

Täyttäkää maa ja kasvattaakaa viisaiden mukaan terve kansakunta. Se on helppoo eikö vain.

Vastaukset


Vieras

#12101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

2013-04-29 19:28:11

#12099: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Minähän olen jo lisääntynyt. Olen sanonut, että olen avioliitossa oleva perheellinen hetero. Homoseksuaalisuus on minusta tervettä. Heteroseksuaalisuuskin on minusta tervettä. Tadaa.

Terveys ei muuten ole sama asia kuin lasten saaminen. Aika moni lapseton ihminen on silti terve. Jännä juttu :D

Se umpihetero
Vieras

#12103 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

2013-04-29 19:36:55

#12099: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Kuvitellaanpa, että joku päättäisi avata kansalaisaloitteen nimenkeräyksen siitä, että hihhulointi on kiellettävä Suomen maassa. Siellä sitten käytäisiin keskustelua, kuinka hihhulointi on sairaus ja se on pedofilian esiaste (V-Lestadiolaisten tapahtumat todisteena...) je että kyllä me rakastetaan hihhuleita, mutta kun ne eivät koko ajan niin kovasti hihhuloisi...????

Malttaisitko olla kyseiseltä palstalta pois vastustamasta sen keskustelua?

Luulenpa, että minä en ainakaan malttaisi, sen verran paksuja olisivat esitetyt väitteet ja sen verran vakava yritys rajoittaa uskonnon vapautta. Mutta kykenetkö näkemään analogian?