Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#11755 Re: Re: Re: Re: Re:

27.04.2013 20:51

#11751: - Re: Re: Re: Re:

Ihmisiä pitää suvaita, mutta niitä tekoja ei pidä. Sitä et taida haluta uskoa.

Olen itsekkin nuori vielä ja tiedän mistä puhun. Tuo Hitleri juttu loukkasi syvältä. Et taida tuntea koko asiaa, koska noin keveästi heittelet tuolla asialla.

Olen myös juutalainen, joten meidän lapset tietää mitä Hitler teki, joten olisi kohteliasta perua puheitasi. Tiedätkö miten Saksalle ja Hitlerille kävi. Et siis tunne historiaa.

Vastaukset


Vieras

#11757 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-27 20:53:38

#11755: - Re: Re: Re: Re: Re:

Olen myös homo ja et taida tietää mitä meikäläisille tehtiin natsi-Saksassa.


Vieras

#11758 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-27 21:10:10

#11755: - Re: Re: Re: Re: Re:

Tiedän vallan hyvin mitä kirjoitin, Sinulla se ehkä meni ohi. Hitler-Jugend opetettiin suvaitsemattomaksi muita kuin "terveitä arjalaisia" kohtaan, mikä koitui sitten sekä homojen että rotuvähemmistöjen karmeaksi kohtaloksi. Sama kaiku on tämän päivän Nashi-nuorilla, joskin heillä homot ovat juutalaisia voimakkaammin painottuneet vainottavien listalla.

Olet vielä nuori ja toivottavasti vielä kykenevä ottamaan vastaan uusia asioita. Siksi toivonkin, että ymmärrät joskus omien sanojesi kipeyden niille homoille, jotka ovat siellä keskityleireillä joutuneet kärsimään uskonveljiesi keralla. Tarkoitan tuota avaustasi. Toivottavasti tulkitsin sanasi väärin, mutta en käsitä sitä, että loukkaannut sanoistani juutalaisten kohdalla, mutta samalla tuomitset homot. En voi sitä muuten ymmärtää, kuin että juutalaiset olivat jotenkin enemmän uhreja kuin homot. Sellainen ajatus lokaa mielestäni myös juutalaisten uhrien muiston.