Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#11203 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

24.04.2013 07:00

#11195: Kokemusta löytyy. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Huomasin ja sen olen aikaisemminkin tiennyt, että homojen kannattajat menevät ikäsyrjinnän puolelle. Syrjivät vanhempia ihmisiä, joita kunnioitan iänkin perusteella.

Heterot jotka eivät tätä adressia allekirjoita, niin heidän pitää saada oikeus "rekisteröityyn parisuhteeseen". Asia on sillä ratkaistu ja järjestys säilyy yhteiskunnassa.

Vastaukset


Vieras

#11209 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-04-24 07:10:49

#11203: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Eritteletkö minulle, miten objektiivisen tosiasian huomioiminen luokittuu ikäsyrjinnäksi?

Vai tuliko sinulle jälleen tarve kyhätä olematon olkinukke, jota pieksäessä ei tarvitse puuttua itse asiaan? Kysehän oli nuorten liberalisoitumisen syistä ja siitä kylmästä faktasta, että demografiamuutosten ansiosta tasa-arvoisen avioliittolain voimaantulo on Suomessakin vain ajan kysymys.

Varmasti on psykologisesti helpompaa takertua johonkin kuvitteelliseen aidanseipääseen kuin puhua itse aidasta.

Noin sivumennen sanoen kunnioitus ansaitaan. Pelkkä korkea ikä ei itsessään nosta ketään toisen yläpuolelle varsinkaan mielipiteenmuodostuksen osalta. Vanhuus ei oikeuta esim. latelemaan rasistisia kommentteja, kuten olen kauppakeskuksissa päivystävien vanhusten kuullut usein tekevän. Logiikallasi rasistimummon puheisiin puuttuminen on ikäsyrjintää.