KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ruokaa kissoille
Vieras

#1428 Poliisi nauraa

27.02.2011 16:26

1426: Poliisi nauraisi sinulle , jos lukisi kommenttisi. Kyllä poliiseilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin sekaantua yhdistysten riitoihin.
Raha-asiat ovat kunnossa yhdistyksessä, joten mitään pelkoa hallituksella ei ole.
Miksi puhut tynkähallituksesta, jos enemmistö hallituksen jäsenistä on paikalla?

ÄLKÄÄ RIITELIJÄT UNOHTAKO KISSOJA ! Viekää ainakin ruokaa, jos ette pyydystä niitä pois!

Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1429 Re: Poliisi nauraa

2011-02-27 16:43:14

#1428: Ruokaa kissoille - Poliisi nauraa  

 Näihin  tämän tyyppisiin olen jo pitkään halunnut vastata muutamalla kysymyksellä..Useimmat meistä oppositiossa ovat ensikoteja.

1. Itse en ole ikinään puolivilliä ym kissaa missään nähnyt. Olen kaupunkilaistyttö. Ensimmäisen puolivillin kissan hoitooni/ruokittavaksi sain KKY:n kautta. MIstä siis näitä ilman ensikotitoimintaa löytäisin? Ja kuinka moni muu meistä ensikodeista niitä osaisi/pystyisi/haluaisi alkaa etsimään ilman KKY:n apua?

2. Jos olen kädestä suuhun elävä henkilö (eli syystä tai toisesta rahaton) ja kyseisiä kissoja löydän, miten pystyn niitä auttamaan ilman KKY:tä? Ruokaa varmaan jokainen pystyy vähän tarjoamaan parille kissalle, mutta entäpä kaikki muu apu mitä kissat tarvitsevat ja joka maksaa RAHAA?

Opposition puolesta
Vieras

#1431 Re: Poliisi nauraa

2011-02-27 17:03:18

#1428: Ruokaa kissoille - Poliisi nauraa

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa! ;) Oletko aivan varma, ettei lakia ole rikottu missään toimissa? Mainitsinko raha-asiat? Niistä tuntuu olevan kuitenkin jotain salattavaa, kun tietoa yhdistyksen rahankäytöstä ei tietoa anneta jäsenistölle kuin pinnallisesti.Asia tulee muuttumaan vuosikokouksessa ja vaadimme enemmän yksityiskohtaisempaa tietoa asiaan liittyen.

Oppositio ei ole todellakaan unohtanut kissoja! Tertusta ja kumppaneista en olisi niin varma.

Osamäärät eivät taida riittää
Vieras

#1446 Milläs viet?

2011-02-27 21:48:13

#1428: Ruokaa kissoille - Poliisi nauraa  

 "Viekää ainakin ruokaa, jos ette pyydystä niitä pois!"

Miten niille voit viedä ruokaakaan, kun yhdistys on ulkoistanut ne ihmiset, joille ennen tieto kissoista tuli?

Kyllä varmaan vietäisiin, jos Kanervo ensin kertoisi, missä päin niitä kissoja on ja jos hallitus sen jälkeen suostuu maksamaan edes ruokakulut.

Mutta kun hallitus ei maksa enää ruokamaksuja tietyille henkilöille, kun heitä on KIELLETTY hakemasta ja ottamasta hoitoon kissoja. Kielto astui voimaan vuoden alusta.

Miksi tämä ei nyt mene jakeluun joillekin älykääpiöille?