KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna Kaski
Vieras

#1429 Re: Poliisi nauraa

27.02.2011 16:43

#1428: Ruokaa kissoille - Poliisi nauraa  

 Näihin  tämän tyyppisiin olen jo pitkään halunnut vastata muutamalla kysymyksellä..Useimmat meistä oppositiossa ovat ensikoteja.

1. Itse en ole ikinään puolivilliä ym kissaa missään nähnyt. Olen kaupunkilaistyttö. Ensimmäisen puolivillin kissan hoitooni/ruokittavaksi sain KKY:n kautta. MIstä siis näitä ilman ensikotitoimintaa löytäisin? Ja kuinka moni muu meistä ensikodeista niitä osaisi/pystyisi/haluaisi alkaa etsimään ilman KKY:n apua?

2. Jos olen kädestä suuhun elävä henkilö (eli syystä tai toisesta rahaton) ja kyseisiä kissoja löydän, miten pystyn niitä auttamaan ilman KKY:tä? Ruokaa varmaan jokainen pystyy vähän tarjoamaan parille kissalle, mutta entäpä kaikki muu apu mitä kissat tarvitsevat ja joka maksaa RAHAA?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1441 Re: Re: Poliisi nauraa

2011-02-27 19:39:48

#1429: Sanna Kaski - Re: Poliisi nauraa

Niin ja yhdistys on nimenomaan kerännyt varoja tätä toimintaa varten EIKÖ?!?  Vai mitä varten niitä varoja on kerätty, jos ei löytökissoja ja niiden ruokkimista varten.

Yhdistyksen tileillä makuutetaan mieletön määrä rahaa mutta silti kissa-aktiiveja kehoitetaan hoitamaan kissat omilla varoillaan?!??! Eiks tää on nyt ihan nurinkurista hommaa?!?!

1428 kommentoijalle; no sehän on mukava jos iloinen naurava poliisi tutkii tynkähallituksen tekemiä laittomuuksia. Kyllä työtä tehdessä saa nauraa, minäkin nauran :DD ja nyt tuolle siun kommentille. Tää on iloista ja hauskaa puuhaa tämä kommentointi täällä, eikä sitä kannatakaan tehdä kauhean ryppyotsaisesti.

Ilo pintaa, vaikk syvän märkänis! Sannoo karjalaisetkii :)