KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Pirjo Peltoniemi
Vieras

#1422 Re: Re: Kissan pelastanut

27.02.2011 11:26

#1415: Vieras - Re: Kissan pelastanut  

Kissan pelastanut teki kyllä aivan KKY:n periaatteiden mukaan. KKY on ottanut kaikenlaisia kissoja jo 30 vuotta.Tosin kiistellyt niistä kesyistä Boondocksin kanssa.

Kun aloitin loukuttamisen KKY:ssä, minulle sanottiin ettei Boondocksiin pidä kissoja antaa, vaan ne otetaan kaikki KKY:lle. Terttu Kanervo korosti nimenomaan sitä, että KKY:llä on oikeus ottaa hoitoonsa kaikki kissat jotka kiinni otetaan, Hän on tiedustellut asiaa läänineläinlääkäriltäkin.

SIIS KAIKKI KISSAT KKY-LLE , oli minulle annetut ohjeet kome-neljä vuotta sitten.

Loukutin kaikenlaisia puolivillejä ja puolikesyjä ihmisten ruokkimia kotikissojen jälkeläisiä, pihapiireistä ja ne kaikki ovat saaneet kodin ja kesyyntyneet kilteiksi lemmikeiksi.

Nyt yht´äkkiä kelkka käännettiin ja minun kerrottiinkin ottavan VILLIKISSOJA ,??????? Niitä ei ole koskaan löytynyt kun muutama , jotka on viety suoraan paikalliselle eläinlääkärille ja lopetettu kunnan laskuun.

Toimintaohjeet käännetään juuri niin kun sattuu huvittamaan ja toimijoiden kiusaamiseksi tehdään tyhmiä päätöksiä.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1427 Re: Re: Re: Kissan pelastanut

2011-02-27 15:41:24

#1422: Pirjo Peltoniemi - Re: Re: Kissan pelastanut  

Putosin kärryiltä tässä kohdassa. Eli muut kuin kesykissat ootkin jättänyt pakkaseen palelemaan. Toisin olin ymmärtänyt aikaisemmin... ilmankos jo alussa valitellaan että yhdistys jättää kissat pakkaseen. Äänestän tänä vuonna tyhjää ...