KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ei jäsen ikinä
Vieras

#1369 Re: Re: Mikäs juttu tämä on?

23.02.2011 19:46

#1367: Tosiaan mitä tämä on? - Re: Mikäs juttu tämä on? 

Olette te KKY:läiset jännää porukkaa. Jos kissojen hoitoon on olemassa rahaa, pitääkö tuollaisestakin nostaa haloo kun sitä siihen ohjaa? Varmaankin summa hyväksytetään vuosikokouksessa, ja se menee läpikin, jos kerran on tarkoitus auttaa kissoja.  Tehän olette täällä mainostaneet etti KKY tee mitään kissojen hyväksi ja kun tekee ei saisi tehdä.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1370 Re: Re: Re: Mikäs juttu tämä on?

2011-02-23 20:14:23

#1369: Ei jäsen ikinä - Re: Re: Mikäs juttu tämä on?

Ei tainnut tälläkään kertaa olla kyse rahasta, vaan siitä, millainen oikeus jäsenistöllä on vaikuttaa omistamansa yhdistyksen toimiin kaikenkaikkiaan.

Äskeinen ihmettelijä
Vieras

#1380 Re: Re: Re: Mikäs juttu tämä on?

2011-02-24 15:08:48

#1369: Ei jäsen ikinä - Re: Re: Mikäs juttu tämä on? 

 

:-) Ei se kissoihin kohdentaminen paha ole. Varmaan löytyy yksimielisyyttä. Ihmetyttää vaan tämä kun puhutaan asioista kuin ne olisivat päivänselviä, kun johto niin päättää. Jäsenet kuulivat tästä nyt ekan kerran, että meillä on oikein kolmivuotissuunnitelma. Siitä minä olen huolissani, koska se Ilmoitetaan netissä jo päätetyksi. Mitään tietoa ei ole mitä se sisältää. Ei ole tuulesta temmattu tuo omavaltaisuus... Ihme touhua! Eikös se ole sama sitten jos ei pidetä vuosikokousta ja julistetaan valvontaelimet ja ikuiset puheenjohtajat.
Vieras
Vieras

#1398 Re: Re: Re: Mikäs juttu tämä on?

2011-02-25 18:38:56

#1369: Ei jäsen ikinä - Re: Re: Mikäs juttu tämä on? 

 Kyllä tosiaan ovat jännää porukkaa, kuten sanoit. Kun julkistetaan hallituksen - jossa siis PP oli/on edelleen mukana asioita linjaamassa/kritisoimassa- alustavia päätöksiä tulevista leikkauskampanjoista ja niiden budjeteista, niin johan arvostellaan sitäkin laittomana ja ties minä! Tietenkin budjetit esitellään jäsenistölle vuosikokouksissa, joissa ne vahvistetaan tai muutetaan syystä tai toisesta kokouspäätöksillä.

Ehkä näitä "oppositiolaisia" vaan ärsyttää, kun eivät ole itse päässeet (vielä) mainetta ja kunniaa niittämään. Hyvä jos edes kuitenkin kissoja ehtivät hoitamaan samalla, kun kaiken mullistaviin tavoitteisiin pyrkivät.