Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#8928 Re: Suvaitsevaisuutta mielipiteen ilmaisun sallimiseksi yhteiskunnassa

11.04.2013 12:09

#8915: Jukka Paakkanen - Suvaitsevaisuutta mielipiteen ilmaisun sallimiseksi yhteiskunnassa

Tulkitsen tämän siten, että kannatat tasa-arvoista avioliittolakia tai jos et suoranaisesti kannata niin annat sen kuitenkin tapahtua, jos ihmiset sitä haluavat?

Vastaukset

Jukka Paakkanen
Vieras

#8987 Re: Re: Suvaitsevaisuutta mielipiteen ilmaisun sallimiseksi yhteiskunnassa

2013-04-11 16:31:21

#8928: - Re: Suvaitsevaisuutta mielipiteen ilmaisun sallimiseksi yhteiskunnassa

Tervehdys vierailija, keskustelisin asioista aina oikeiden ja aitojen ihmisten kanssa nimillä myös netissä. Jotta sinulle ei jää epäselväksi minun kantani koskien sukupuolineutraalia avioliitto -lakialoitetta niin varmistan sen kertomalla vielä erikseen näin, että vastustan kansalaisaloitetta ja lain valmistelua esityksen pohjalta. Käy katsomassa perusteluni kommenteista #220, #228 ja #819. Minun mielestäni nykyinen voimassa oleva avioliittolaki on tasa-arvoinen. Olen nyt tarkentanut mielipiteeni väärinymmärryksen välttämiseksi enkä ole välinpitämätön yhteiskunnallisissa asioissa. Elämme demokratiassa, jossa määräenemmistöllä säädetään yhteiskunnan lait edustuksellisessa parlamentissa. Minä kunnioitan lakia. Uskovana ja järkevänä ihmisenä en lähde kinastelemaan asiasta.