KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Köyhä yhdistys
Vieras

#1284 Re: Ilmaiseksiko muka teette?

21.02.2011 00:59

#1272: Rahaa te - Ilmaiseksiko muka teette? 

 Kirjoititte viestissänne, että

"Jos teette ilmaiseksi, niin miksi sitten Pirjo Peltomäelle on pitänyt maksaa bensakuluja, kun muut ajavat yhdistyksen asioita omaan piikkiin?"
Ilmeisesti tarkoititte Pirjo Peltoniemeä? Ettekö tunne häntä? Kuka on pyytänyt teitä kirjoittamaan tällaisen viestin? Joku hallituksen jäsenkö? Keneltä olette kuullut, että hänelle olisi maksettu bensakuluja? Hallitukseltako? Kuka on maksanut? Hallitusko? Onko se teistä väärin? Hallitus on menetellyt siis väärin? Maksanut jonkun kuluista osan? KAIKKEA ei olekaan maksettu siis omasta pussista? Pitäisikö? Nytkö ei enää makseta?
Ettekö ole tyytyväinen maksatuspäätökseen?
Yrittäkää sitten vaihtaa hallitus parempaan!

Vastaukset

Pirjo Peltoniemi
Vieras

#1285 Ilmaiseksiko muka teette?

2011-02-21 09:52:21

#1284: Köyhä yhdistys - Re: Ilmaiseksiko muka teette? 

 Kyllä on totta, että olen saanut osan kuljetuskustanuksistani yhdistykseltä. Olen jäänyt työttömyyseläkkeelle ennenaikaisesti, Eu:n rajojen auettua, yritystoimintani ei enää ollut kannattavaa ja eläkkeeni jäi kovin pieneksi. Tässä siis rahatilanteeni lyhykäisyydessään.

Koska minulla oli aikaa mutta ei rahaa, ajattelin auttaa kissoja, kun kuulin että omat kulut jäävät pieneksi KKY:n ensikotina. Jos ei kuluja olisi maksettu, en olisi pystynyt tähän työhön ryhtymään. Valitettavasti olen köyhä, mutta aina ollut rehellinen. Toisten rahoja en tarvitse, mutta työstä aiheutuneista kuluista on oikeutettua saada korvaus.

Tästä kuitenkin johtuen, en kykene ajamaan toistatuhatta kilometriä kuukaudessa näillä nykyisillä bensanhinnoilla, Yhdistyksen ajoja, maksoin kuitenkin aina osan kuluista itse, jos samalla hoidin muutakin asiaa kaupungissa. Koskaan en ole pyytänyt mitään puhelinkuluja , vaikka minulle niitä kyllä luvattiin. Jouduin soittelemaan melko paljon sijoittajan ominaisuudessa. Kissojen vuoksi. Omia puhelinkuluja ei ehtinyt edes tulla, aikani meni lähes kokonaan kissoihin. Puhelinikulut oivat kiireimpänä aikana 45-68 €. Siinäkin oli jo tiukkaa että pystyin pysymään budjetissani.

On hallituksen päätös, että bensakuluni maksettiin. Toivottavasti hallitusta ei syytetä väärästä päätöksestä?

KKY:ssä maksetaan muillekin hallituksen toimijoille ylimääräisiä kuluja tai heillä on yhdistyksen puhelin tai muu liittymä KKY:n laskuun. Minulla niitä ei ole.

Viime kokouksen pöytäkirjaan tuli merkintä, ettei kenellekään enää bensakuluja makseta.!

Jos joku alkaa ajamaan omalla kustannuksellaan 1000-1300 km kuukaudessa, eikä oman kodin talous siitä kaadu, olen onnellinen kissojen puolesta. Minulla siihen ei ole varaa.