Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#7037 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Näennäinen tasa-arvo

06.04.2013 16:57

#6906: Mies ja vaimo -yhtälö sopii molemmille - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Näennäinen tasa-arvo

No en mä usko että kukaan haluaa avioliittoon ihmisen kanssa jota ei rakasta!

Avioliitto tuskin on itsetarkoitus kenellekään- tai toivon mukaan ei.

Heterojen tulee hyväksyä homot homoina. Myös homojen itse tulee

hyväksyä olevansa homoja. Kaikkia ei luotu avioliittoon. Rekisteröityyn parisuhteeseen nyt se puuttuva pykälä sukunimiä ja adoptioita myöten.

Vastaukset

sinä, minä ja hentun liisa

#7045 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Näennäinen tasa-arvo

2013-04-06 17:24:36

#7037: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Näennäinen tasa-arvo 

"No en mä usko että kukaan haluaa avioliittoon ihmisen kanssa jota ei rakasta!"

- Kuka niin sanoi? En minä ainakaan. Tarkoitin sitä, että avioliitto on jo niin tasa-arvoinen kuin olla voi ilman mitään tekomutkia, joten se sopii sellaisena olemassaolevana - homoillekin. Mutta he tahtovatkin oman "avioliiton" anastamalla muiden oikeudet mutkan kautta. Kuten kaiken muunkin. Asian ydin heillä on vain saada kaikki hyöty muilta, toisten nimissä.  

"Avioliitto tuskin on itsetarkoitus kenellekään- tai toivon mukaan ei". - Ei tietenkään, koska kaikki eivät sovi avioliittoon, vaan ovat mieluummin ilman paria tai eivät muuten tahdo tai eivät voi.

"Heterojen tulee hyväksyä homot homoina".  - Eiköhän ne ole sitä ilman hyväksyntääkin.

"Myös homojen itse tulee hyväksyä olevansa homoja".  - Eiväthän nuo muuta teekään.

"Kaikkia ei luotu avioliittoon". - 'Kaikki eivät ole soveliaita avioliittoon', sanotaan muistaakseni Raamatussa.

"Rekisteröityyn parisuhteeseen nyt se puuttuva pykälä sukunimiä ja adoptioita myöten". - Tuossa olen täysin eri mieltä.