KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#1080 Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 14:12

#1074: Timo Peltoniemi - Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi! 

 

Onko Pirjo Peltoniemi sinusta parempi, kun hän parjaa ja mustamaalaa ilmaseksi sähköisissä medioissa?

Vastaukset

Todella järkyttynyt
Vieras

#1081 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 14:15:59

#1080: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Tämä menee siis aivan samaan osioon naurettavuudessa kuin nuo viittaukset ammattiin.

:D:D:D

Vieras
Vieras

#1082 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 14:18:27

#1080: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Tosiasiat ja faktat ei ole parjaamista. Ymmärrä ero. KKY:n varojen väärinkäyttö parjaamiseen on yhdistykselle haitallista. Kanervo ja kolme muuta kuuluisi erottaa. Laskepa huviksesi paljonko tämä Kanervon läpyskä maksoi kotiinkannettuna koko jäsenistölle...

Pirjo peltoniemi
Vieras

#1104 KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 15:27:20

#1080: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi! 

 Kerrohan minulle vieras 1074, mitä mustamaalausta ja parjaamista olen medioissa harrastanut ? Vastaan jokaiseen väitteeseesi tosiasialla. Yritä pois.

Kaikki asiat joista olen maininnut ovat todistettavissa ja niistä on mustaa valkoisella, Onko näin toisella osapuolella?

Tiedän ettei voi olla , koska valheita ei voi todeksi todistaa.

Parempi ei kukaan ole toista , toinen vain käyttäytyy paremmin.

Vieras
Vieras

#1123 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 19:31:09

#1080: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

:DDDD voi hellanlettas tentään kun tunkin pitää päättä tanomaan NIH!

Sitä paitsi missä medioissa? En oon nähny ja kuullu kyllä mitään, kerro nyt ihmeessä että voin käydä kuuntelemassa tai katsomassa noita ilmaisia "parjauksia ja mustamaalauksia".