KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Harmistunut kissojen puolesta
Vieras

/ #812 Re: Rahoista vielä

04.02.2011 15:48

#810: hyvin vanha jäsen - Rahoista vielä

Samaa täällä ihmettelee moni muukin. Miksi rahakysymys on nostettu esille? Eihän sitä rahaa kukaan tietty taho omista KKY:ssä, ja yhdessä niitä on tuotettu yhdistyksen tilille tavalla tai toisella.

KKY:n toiminta on pikaisesti saatava tasapainoon ja toiminta oikealla tolalle. Nyt kaikki on yhtä farssia. Itse yhdistyksen perustarkoitus on unohtunut. Kissoja ei oikeastaan enää pelasteta. Ainoa, mikä jollain tavalla toimii tässä hetkessä, on käynnissä oleva leikkauskampanja, mutta muuten toiminta on täysin nolla! Kaikki aktiiviset toimijat on häädetty tai muutoin heidän toimintansa on eliminoitu/lamautettu Tertun omilla ihme säännöillä ja mielivaltaisilla päätöksillä, joilla ei ole mitään tekemistä yhdistyslain kanssa. Ensikodeissa ei ole kovin paljoa edes kissoja tällä hetkellä, kun juuri mitään ei oteta sisälle. Kaikkia näitä ns. "päätöksiä" ei ole siis edes käsitelty hallituksessa, joista Terttu on ilmoittanut voimassaolevina toimintatapoina eri asiayhteyksissä.

Kuulin jopa sellaista, että hallitus on miettinyt, että kaikki puheenjohtajaehdokkaat tulisi ensin hallituksessa hyväksyä ennen vuosikokousta ja se ei ole millään tavoin yhdistyslain mukaista. Hallitus ei sellaista asiaa päätä. Kuka tahansa jäsen voi ilmoittautua puheenjohtajaehdokkaaksi vuosikokouksessa ja valinnasta tehdään sitten vain äänestys ehdokkaiden kesken. Myös tämä Terttu Kanervon eräälle jäsenelle kertoma väite, että puheenjohtajaksi pitää ennakkoon ilmoittautua hallitukselle kaksi kuukautta ennen vuosikokousta, ei ole myöskään millään tavoin lainmukainen vaade.

Tämä on aivan järkyttävää mutta niin totta. Miten joku voi toimia tällä tavoin oikeusvaltiossa, kuten Terttu Kanervo ja hänen hallitusryhmänsä ovat toimineet. Aivan käsittämätöntä ja lainvastaistakin toimintaa. Nämä kertomani asiat ovat myös todistettavissa kirjallisin dokumentein!