KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Aivot toimintaan
Vieras

/ #807 Ettekö ihmiset osaa ajatella itse?

03.02.2011 16:38

Olen seurannut keskustelua sivusta ja eniten ihmettelen, etteivätkö ihmiset enää osaa ajatella itse ollenkaan?

Ymmärrän kyllä, että monet haluavat kiivaasti puollustaa "tuttua ja turvallista" puheenjohtajaa eli Terttu Kanervoa. Ja kyllähän hän on aikaisemmilla kissanpelastustoimillaan ansainnut puollustuksen.

Mutta nyt te puollustajat olette hieman liikaa innostuneet. Olette toivottavasti ihan huomaamattanne syyllistyneet rikoksiin, kuten kunnianloukkaus, herjaus ja uhkailu.

Ymmärrättehän te, että poliisi pystyy jäljittämään henkilöllisyytenne, vaikka olettekin nimimerkin turvin keskutelupalstalla kirjoitelleet. Täälä on herjattu useampaa henkilöä koko nimellä.

Ainoastaan Terttu Kanervo ei ole yhtäkään hänestä esilletuotua asiaa kiistänyt. Siihen on kommentoitu, että hän ei voi, koska ne ovat totta. Ilmesti näin on?

Ymmärrän, että ystävää on puollustettava, mutta tunnetteko ystävänne todella niin hyvin, että olette valmiit menemään oikeuteen mikäli oikeusprosessin joku kirjoittelusta aloittaisi?

Ajatelkaapas nyt ihmiset omilla aivoilanne.

Jos yli 1200 Ihmistä on allekirjoittanut adressin ja 1 ihminen on eri mieltä asiasta. Voiko tuo 1 ihminen olla oikeassa ja nuo kaikki reilut 1200 ihmistä väärässä? Onko se edes matemaattisesti mahdollista. No onhan se todennäisempää kuin lotossa 7 oikein, mutta....

Kirjoitusten perusteella yhdistyksellä käy huono säkä, kun aina joskus yhdistykseen tulee joku kamala ihminen, joka haluaa vaan tapella joka asiasta.... Kukaan ei tappele kovinkaan kauaa yksin, joten jokaisessa tappelussa on aina 2 osapuolta. Kirjoitusten perusteella näitä tappelunhaluisin kamalia ihmisiä on ollut useita kymmeniä, mutta entäpä se tappelun toinen osapuoli? Se on AINA ollut sama.

Miten on mahdollista, että useat kymmenet (toisilleen tuntemattomat) ihmiset ovat aina olleet joka asiasta täysin väärässä vuosikymmenen ajan ja yksi ihminen on aina sadoissa tappeluissa ollut oikeassa?

Miten on mahdollista, että 1 ihminen on aina ollut oikeassa? Miten se on mahdollista?