KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Otin selvää.
Vieras

/ #804 Näistä Carmeneista ja muista epäilijöistä

03.02.2011 15:34

Ihmettelin aluksi, voiko pitkään yhdistyksen puhetta johtanut ihminen olla tehnyt asiat mistä häntä syytetään. Otin asioista selvää kysymällä ja sain eteeni sellaiset tosiseikat, joita ei kyllä voi kiistää. Oli luvatut paperit ja muut.
Ko. ihminen on nyt kyllä lähtenyt niin ikävälle tielle, etten toista tiedä. Viime ajan tekemisistään hän on käyttänyt valtavan määrän estääkseen toista saamasta ääntä kuuluviin. On kyllä äärettömästi käytetty luovuutta, jotta tämä ihminen varmistaa vallassa pysymisensä. En voi tajuta tuollaista ripustautumista. Hän ilmeisesti on oikeasti peloissaan, että se on kaiken loppu,jos joutuu alistumaan reiluudelle. Osa teoista oli moraalisesti arveluttavia ja osa sitten jo jotain mitä viranomaisten pitäisi tutkia. No ottakaa ihmiset tekin selvää. Se todella avaa silmät.
Sen perusteella uskallan väittää, että ihmiset, jotka tässä vähättelevät Kanervon temppuja, eivät joko:
1) ole ottanut asioista selvää
2) ovat itsekin sekaantuneet tähän temppuiluun, kuten näyttää osa hallituksesta olevan. Siitäkin oli aika vahva näyttö.
3) Haluavat, että tuollainen ihminen saa jatkaa kun on ollut tähänkin asti hommissa ja sulkevat silmänsä kiusaamiselta.

Nuo viimeisen tyypin ihmiset voisivat mennä itseensä.

Nyt kun tiedän nämä taustan asiat, en epäile "opposition" tarkoitusperiä. He haluavat reiluutta ja vallan jäsenistölle. Olen todella typertynyt, jos tämä porukka jää yleiskokouksessa vieläkin oppositioon. SIlloin olen menettänyt toivon ihmisten oikeudenmukaisuudesta ja hävettää olla yhdistyksen toiminnassa mukana.

Jatkakaa hyvää työtänne protesti ihmiset. Osa varmasti närkästyy tälläisestä ärhäkkyydestä, koska aika pitkään on nämä jutut tuo puheenjohtaja onnistunut pimittään. Toivottavasti muut ottavat myös selvää. Pelkkiä lämpimiä ajatuksia teille!