KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jäsen ja lahjoittaja
Vieras

/ #789 Kuka puheenjohtajaksi 2011-2012?

03.02.2011 01:50

Nyt meillä on pitkästä aikaa 2 puheenjohtajaehdokasta: Terttu Kanervo (nykyinen pj) sekä Pirjo Peltoniemi (uusi pj ehdokas). Mutta kumman valitsemme?

Terttu Kanervo on 32 vuotta sitten perustanut KKY:n ja jonkun mitallinkin saanut joku 20 vuotta sitten työstään. Terttu Kanervo on jo 75 vuotias. Hän ei ole vuosiin pitänyt ensikotia, eikä ole suostunut ollenkaan ottamaan mitään kesykissojakaan vastaan, vaikka itse päätti itsensä nimittää kissansijoittajaksi viime vuonna. Epäselvää onkin, että mitä hän on tehnyt yhdistyksen pääasian eli kissojen eteen viime vuosina? Terttu Kanervo ei ole yhdessäkään viestissään suostunut tätä kertomaan, eikä tulevaisuuden suunnitelmiaan kissojen hyväksi, vaikka sitä onkin häneltä useaan otteeseen kysytty. Itseäni ainakin alkaa ihmetyttää tälläinen salailu ja pakoilu? Miksei jäsenille ja lahjoittajille vastata?

Pirjo Peltoniemi on ollut KKY:ssä reilun 4 vuotta. Tuona aikana hän on loukuttanut, hakenut kotiinsa, kuljettanut eläinlääkäriin, hoitanut, etsinyt uuden kodin ja rakastanut yli 600 kissaa. Eli karkeasti sanottuna viime vuonna Pirjo on useammalla eri tavalla auttanut yli 200 kissaa. Samalla Pirjo on toiminut hallituksessa useamman kauden ja hänellä on suhteita muihinkin eläinyhdistyksiin, joiden kanssa KKY voisi hänen avullaan tehdä yhteystyötä. Pirjo haluaa avointa toimintaa ja vastaa jokaisen (asiallisiin) kysymyksiin itseään, puheenjohtajuuttaan ja KKY:tä koskevissa asioissa. Pirjo haluaa yhdistää KKY:n opposition ja tynkähallituksen kannattajat ja haluaa lopettaa tappelun ja ihmisten kiusaamisen. Pirjo arvostaa kaikkien mielipiteitä iästä ja näkökannasta riippuamatta. Pirjo myös haluaa palauttaa yhdistyksen pääpainon kissoihin.

Nyt meillä kaikilla olisi aihetta itse omilla aivoilla ajatteluun ja miettiä, että MIKÄ ON KISSOILLE PARASTA?!

Tässä muutama kysymys, vastaa kyllä tai ei:
-Haluatko lopettaa KKY:ssä tapahtuvan tappelemisen ja kiusaamisen?
-Haluatko, että KKY on taas KISSOJEN yhdistys?
-Haluatko, että saat oman äänesi kuuluville yhdistyksessä?
-Haluatko, että saat olla mukana KKY:n toiminnassa omien rajojesi mukaan, ilman että panostasi vähätellään?
-Haluatko, että rahaa käytetään kissoihin järkevissä määrin, ei tuhlailemalla muttei myöskään väärästä kohdasta pihtaamalla?
-Haluatko, että jatkossa tälläistä adressia ei tarvitse kissojen kuoliaaksi paleltumisen estämiseksi, vaan että kissat peöastetaan. (Vaikkei kaikkia kissoja voi aina pelastaa uuteen kotiin asti, niin kaikki kissat voi pelastaa jollain tavalla).

Mikäli vastasit edellä oleviin kysymyksiin KYLLÄ 3-6 kertaa, niin silloin sinun kannattaa äänestää puheenjohtajaksi Pirjo Peltoniemeä.