KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Itä-Suomi
Vieras

/ #738 Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 12:13

#732: Vieras - Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

No en kuule ole. Asun toisella puolella Suomea. Olen lahjoittaja, lahjoittanut useina vuosina ja luullut, että lahjoittamani rahat ovat menneet käyttöön. Ja koska olen lahjoittanut rahaa, minulla on oikeus olla kiinnostunut, että antamani rahat on käytetty oikeisiin tarkoituksiin. Muuten kyseessä on petos. Joten turha huudella, olenko jäsen, vai en.

Osuin tälle foorumille Facebookin kautta, jonka jälkeen olen osallistunut keskusteluun useilla tahoilla ja näin kerännyt tietoa. Minulla on useita tuttuja/ystäviä, jotka ovat/ovat olleet mukana KKYn toiminnassa aktiivisesti. Heiltä saamani tieto puhuu todellakin omaa karua kieltään.

Mutta kiitos sinulle tuostakin "kahvittelufiaskosta" tiedottamisesta. Olen koko ajan enemmän vakuuttunut siitä, että hallitusvaihdos on paikallaan, kun nykyinen hallitus lakeijoineen näköjään käyttää mustamaalauskampanjassaan materiaalina jo KAHVIRAHOJA!!!:D

Lienee kuitenkin ollut kyse mahdollisuudesta osallistua VAPAAEHTOISESTI, sitähän kirjoittajakaan ei kieltänyt. JOTEN POINTTI OLI MIKÄ?!