KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #731 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 10:16

#730: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

Kyseinen kirjoittaja lienee tarkoittanut tämän viime vuoden tapahtumia. Tällä hetkellähän yhdistys on täysin jäässä. Puolivillejä ei oteta, eikä oteta liioin kesykissojakaan, vaikka ne olisivat katastrofi tilanteessa. On selkeää näyttöä, että niitä kissoja joita kesällä olisi vielä pystytty ja haluttu ottaa suojiin, ei nyt oteta. Kanervo sijoittaja ei pysty toimimaan, kuten jäsenistö haluaisi. Myöskään yhdistykselle ei voi lahjoittaa rahaa saatika liittyä jäseneksi.  Nämä kaikki ovat seurausta puheenjohtajan viime aikaisista päätöksistä hallituksessa.

Todella moni kirjoittaja korostaa, että kyllä ne saavutukset on huomioitu ja palkittu. Oikeassa elämässä meidän oikeiden ihmisten parissa olet tasan niin hyvä ihmisenä kuin viimeisin tekosi on. Jokainen voi kääriä itsensä kultakäätyihin sen perusteella mitä on tehnnyt,jos haluaa. Kuitenkin pitää osata sen jälkeen olla saavutustensa arvoinen.

P.S Nyt tiukat pipot pois. Tulee huumoria.  Hän sanana isolla alkukirjaimella kirjoitettuna viittaa Ison kirjan päähenkilöön. En käyttäisi sitä tässä yhteydessä, vaikka kuinka arvostaa toisen tekoja.