KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Asiakirjat nähnyt
Vieras

/ #729 Ihmisten erottamisesta.

02.02.2011 09:16

#727: SBT - Re: Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

Syy on siinä, että näiden tekstien esille tuoneet ihmiset ovat hyviä ihmisiä. He ovat puolaustautuneet tyrannia vastaan ja antaneet hänelle useita mahdollisuuksia korjata toimensa, vaihtaa suuntaa ja pelastaa kasvonsa. Riittävän hyvällä selitykselläkin olisi päässyt jo pitkälle. Onko sitten kyseessä jokin ihmisen ominaisuus vai miten voi sen selittää, että kritiikki on hänen mielessään niin punainen vaate. Kenenkään elämäntyötä ei haluta tuhota. Siksi on äärettömän ikävää, että tämä henkilö ei osaa vetää johtopäätöksiä itse, kuten sanotaan.

Jos hän jatkaa tuolla linjalla ja toteuttaa jo viime vuosikokouksessa tekemänsä uhkauksen vaikeuttaa yhdistyksen toimintaa viimeiseen asti, jos hänet syrjäytetään, niin....

En tiedä jääkö sitten mitään vaihtoehtoa. Satun tuntemaan nämä ihmiset, jotka haluavat muutosta ja joita kohtaan on siksi hyökätty. He eivät aidosti halua kenellekään pahaa tai loukata ketään. He ovat vain kyllästyneet tälläiseen johtamiseen, joka ei voi lopulta päättyä hyvin. Tämä on todella valitettavaa.

Yhtä valitettavaa, kuin se että Kanervon joukoissa ei missään vaiheesa ole haluttu keskustella tästä tilanteesta. Niin aikuisten maailmassa toimitaan. Vapaaehtoiset, jopa järjestivät laajan epävirallisen kriisitapaamisen jo aikaisin syksyllä. Juuri nämä samat protestiliikkeen jäsenet. Sillä haluttiin estää juuri tämä mitä nyt tapahtuu. Tilausuudessa oli tarkoitus antaa hallituksen perustella päätöksiään ja huolestuneiden esittää kasvotusten se mikä heitä vaivaa. Hyvässä hengessä. Puolueettomalla vetäjällä ja maaperällä. Kanervo ja koko hallitus kutsuttiin.

Paikalla oli hallituksesta Pirjo ja Repo omana itsenään ei hallituksen edustajana. Kanervo ei tilausuutta ilmeisesti kokenut tarpeelliseksi. Korosti vielä järjestäjälle, että KKY EI OSALLISTU. Minusta tämä nyt on erittäin kuvaavaa tilanteesta.

"Yx entinen jäsen" otti kantaa asiaan poikkeuksellisen rakentavasti. Vaikuttaa erittäin tolkun ihmiseltä. Tuon ajan pöytäkirjat, jotka jokaisen jäsenen on mahdollista lukea, kun sitä hallituksen jäseneltä pyytää, todistavat kertomuksen.