KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

jäsen
Vieras

/ #694 Re: Re: Re: KKY:n vuosikokous

01.02.2011 13:48

#691: Vieras - Re: Re: KKY:n vuosikokous

Eihän sellaista ilmoittautumisaikaa ole olemassakaan. Se on täysin Tertun omasta päästä lähtöisin. Hän meni aivan sekaisin siitä, kun joku ehdotti toista ehdokasta puheenjohtajaksi vuosikokouksessa. Uhkailipa jopa tekevänsä kaikkensa hankaloittaakseen yhdistyksen toimintaa, jos häntä ei valita kokouksessa puheenjohtajaksi. Tämä on totinen tosi, niin uskomattoman törkeältä kuin se kuulostaakin.

Jos tässä yhdistyksessä olisi toimittu yhdistyslainsäädännön mukaisesti, ei mitään kanteita olisi tarvinnut koskaan kenenkään nostaa. Kanteetkin olisi voitu välttää silläkin, jos Terttu ja tynkähallitus olisivat olleet pystyviä edes keskustelemaan asiallisesti asioista ja tekemään jonkinlaisia kompromissejä.

Nyt KKY:tä johdetaan puhtaasti ja täysin mielivaltaisesti Tertun halujen ja oikkujen mukaan, vaikka hän väittääkin näitä päätöksiä hallituksen tekemiksi. Tällainen toiminta ei ole yhdistystoimintaa missään mielessä, ei lain eikä moraalisen katsantatavan mukaan. Hävettää ihan Tertun ja muun hallituksen puolesta tämä heidän toimintatapansa. En olisi voinut uskoa tätä heistä, ellen olisi itse kokenut ja nähnyt näitä "tilanteita"!

Toiminta on aivan mahdollista saada vielä oikeille raiteilleen halltuksen vaihdolla. Pohja on hyvä ja toimijoita riittää nykyisissä,  ja tulossa on paljon lisää väkeä. Mm. niitä, joita on potkittu aiempina vuosina pois tai ovat itse lähteneet tilanteen sietämättömyyden vuoksi, saati sitten aivan uusia kissojen ystäviä. Meissä on paljon potentiaalia yhdistyksen viemiseen uusille menestyksen urille ja tuhatluvulle, niin kissojen pelastamisen osalta kuin ennaltaehkäisevässä toiminnassa että taloudellisissakin mielessä. Ei yhdistyksen tili tule jäämään eurottomaksi tämänkään porukan jäljiltä, mutta eurot laitetaan myös kiertoon kissojen hyväksi. Yhdistyksen "ryöstäminen" putipuhtaaksi tuntuu olevan myös yksi istuvan hallituksen peloista, joka on sinänsä aivan naurettava ja absurdi ajatus.