Savisaaren eläinsuojan oloja parannettava

viieras

/ #79 no huhhuh

16.01.2013 20:38

Mielestäni keskustelu menee jo ihan asiattomuuden puolelle. Eikös tarkoitus ollut ottaa kantaa siihen, miten eläinsuojan oloja voitaisiin parantaa, ei siihen että täällä kilpaa haukutaan ihmisiä.

Ensinnäkin voisin noista oloista sen verran kertoa että kyllä niitä eläimiä hoidetaan. Ette te ihan oikeasti voi olettaa että niillä siellä "väliaikais-majotuksissa" olisi niin hyvä olla kuin kotona. Löytöeläinsuojallakin on aukiolo-aikansa, sen ku haette kissan/koiran kotiin jos noin säälittää.

Monesti itse olen paikassa käynyt,ei mitään moitittavaa. Eläimet on siellä turvassa ja odottamassa uutta kotia. Ja valitettavasti niin se menee, että vanhoja eläimiä ei sieltä usein haluta ottaa itselleen, jonka takia ne sitten päätetään lopettaa tietyn ajan jälkeen kun ei kelpaa kellekkään, ja ihan lain mukaan mennään (kun joku tuolla ylempänä valitti tästäkin).

Nyt järki käteen ja oltaisiin tyytyväisiä kun tämmöinen paikka on löytöeläimille mahdollistettu, kuitenkin niin moni eläin on sieltä hyvän kodin saanut, ja toivottavasti näin jatkuu pitkään!

Niin ja tuosta omistajan "tympeydestä" vielä. Kannattaa mennä ihan paikanpäälle eläimiä katsomaan, niin minä tekisin. Tarkoitushan on kuitenkin löytää suojalta oma eläin  hoidettavaksi, ei arvostelemaan toisen käyttäytymistä.