KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #566 Re: 10 vuotta mukana KKY:n toiminnassa

21.01.2011 20:53

#549: "Vanha mummo jäsen" - 10 vuotta mukana KKY:n toiminnassa

Hyvä kirjoitus ja erittäin hyvin kuvattu se, miten yhdistyksen sisällä on toimittu vuosikausia. Nyt olisi todellakin aika saada tuo mustamaalaaminen loppumaan.

Ne, jotka täälläkin kovaan ääneen arvostelevat uutta puheenjohtajaehdokasta ja nykyisiä aktiivitoimijoita sekä toitottavat viesti toisensa perään aktiivisimpia ihmisiä perustamaan oman yhdistyksen ja katkerana tilittävät omia tekemiään töitä yhdistyksen hyväksi, voisivat ihan oikeasti nyt kysyä itseltään, että ovatko esim. saaneet itse henkilökohtaisesti ikäviä kokemuksia näistä ihmisistä, joita arvostelevat.

Vai olisikohan nyt niin, että heitä viedään kuin litran mittaa ja johtoporras hykertelee tyytyväisyyttään, kun jokainen sana uppoaa kuin veitsi sulaan voihin.

Hattua nostan alkuperäiselle kirjoittajalle, joka on pystynyt näin asianmukaisesti myöntämään myös oman virheensä, että on uskonut pötypuheita ja pystynyt puolustamaan ystäväänsä. Sitä vartenhan ystävät ovat, puolustavat ja tukevat.