KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Hallitus uusiksi
Vieras

/ #554 Kuulin huhua ja otin selvää

21.01.2011 08:56

#531: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Kuulin huhua

Voi kurjuuden kurjuus, kun kukaan ei ole mitään, oltuaan vasta vuoden yhdistyksessä.! !

Mikä ihmeen sääntö se on ettei osaa mitään, eikä tiedä mitään, jos ei ole ollut 32 vuotta KKY:ssä. omituista. koulussakaan ei sellaista opetettu, eikä kehoitettu menemään Kanervon oppiin. Kuitenkin maailmassa valmistuu maistereita, tohtoreita, insinöörejä ja paljon vielä vaativimpiin töihin pystyviä, vaikka eivät ole koskaan edes kuulleet Kanervosta.

Yhdistylsen varallisuus ja toiminta on kaikille avointa tietoa. Sitä vain on yritetty salailla, ettei maailmalla tiedettäisi KKY.n toiminnasta mitään. Kummallista sekin.  Yhdistyksen pitäisi nimenomaan tiedoittaa asioista laajasti, että tiedon leviämisen johdosta yhdistyksen maine ja kannatus lisääntyisi ja lahjoituksia ja avustuksia satelisi runsaammin.

Kyllä KKY on tehnyt vääriä päätöksiä paljonkin. Kaikki eivät ole taloudellisia, mutta ihmissuhteiden vastaisia varmasti.

Kanrvo ei näitä tiedosta.

Oriveden kissatilan täydellinen hävitys kuuluu niihin taloudellisiin tuhlauksiin. Sekin olisi voitu pelastaa, jos olisi käytetty muutama hetki miettimiseen, eikä painostamiseen.  1000e arvoiset kalusteet ja lisäksi monen ihmisen suuri työ hävitettiin taivaan tuuliin 200 eurolla. samalla meni kuljetuslaatikoita ja lahjoituksiksi saatuja kissojen kiipeilypuita, peitteitä, hiekkalaatikoita,imureita, jääkaappi ja paljon muuta helposti pestävää tavaraa jonnekin jätteenkäsittelylaitokselle tai poltettavaksi.

Eikö tämä ole jo tuhlattu väärään tarkoitukseen?

Lisäksi on tehty lukematon määrä vääriä päätöksiä ihmisten kohtelun saralla. Puheenjohtajalla ei ole lainkaan sosiaalisia taitoja, ei ole kuulemma ollut koskaan. Työpaikallakin oli jo aikoinaan ollut samat konstit. Siis ihmisten manipulointi ja kiusaaminen.

KKY:ssä on siis työpaikkakiusaaja.

Vapaaehtoistyössä se näkyy vain siinä että ihmisiä lähtee pois ja toimijoita joudutaan jatkuvasti opettamaan uusia. He viihtyvät ensin hyvin, mutta jos heillä sattuu olemaan omiakin ajatuksia hyvästä toiminnasta, he eivät olekaan enää toivottavia jäseniä. Muutamassa vuodessa, tai kuukaudessa asia paljastuu ja silloin alkaa taas sama rumba, saada sellainen ihminen savustettua ulos yhdistyksestä.

Näin on tehty vuosikausia.

Koska tämä väärinkäytös yhdistyksen nimissä loppuu ????