KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Terttu Kanervo
Vieras

/ #532 Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

20.01.2011 12:13

#501: Järjenkäyttö on sallittua - Terttua EI yhdistystä vastaan

Kuka mahdat ollakaan, kun syyttelet asioista, joita et tunne.  Emme olleet henkilökohtaisella asialla poliisilaitoksella, vaan yhdistyksen edustajina. Ei poliisi todennut syytöksiä vääriksi eikä oikeiksi, vaan ilmoitti, että ne eivät kuuluneet poliisille.  Jos puhut Peltoniemien ja Fabritiuksen nostamista kanteista, eivät ne ole henkilökohtaisia, vaan yhdistystä vstaan.  Ajatelkaa todella omillakin aivoilla, älkääkä uskoko kaikkea perätöntä.  Adressikin on on laadittu väärillä perusteilla. KKY ei ole jättämässä kissoja pakkaseen. Niitä loukutetaan, kuten ennenkin. Vain osoite muuttuu. Se ei ole ensikoti.  Varoja ei ole hukattu siis mihinkään, mutta ollaan kyllä oltu hankkimassa niitä tosin kuin Peltoniemet ja Fabritius, vai onko heillä näyttöä varojen keruusta ja missä? Jos sinullakin olisi puhtaat jauhot pussissa, kirjoittaisit omalla nimelläsi! Mitä kanteisiin yhdistystä vastaan tulee, se tulee nähtäväksi ennemmin tai myöhemmin.