VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Metsästäjänainen

/ #4855 Re: Re: Re:

12.11.2012 21:12

#4841: Tuskin puoletkaan totta - Re: Re:

Ihan vaan kuule Pohjois-pohjanmaalla olen susiin törmännyt, tappoivat koirani. Ei ole mielestäni normaalia tulla alle 100m päähän minusta raatelemaan koiraani, kyllä sillon suden kauneus unohtuu, kun näkee koiran raadeltuna, miltä sinusta tuntuisi tällainen tilanne? Olisiko susi vielä silmissäsi kaunis?

Anteeksi nyt vaan, mutta Etelä-Suomessa ihmiset on muutenki niin sekasi, että kai niitä susia nyt näkee kaupassakin kun nappeja vedetään ja ryypätään ja tämänkin olen nähnyt käytännössä, joka toinen vastaan tuleva kävelee pupillit suurina.

Itse luotan täysin metsästäjien näköhavaintoihin (hehän metsässä liikkuvat, suden tunnistavat ja suurinosa asuu maalla) ja jos petoasiantuntija käy suden jälet tunnistamassa niin kyllä se on aika todennäköistä, että sudet ovat olleet asialla. Vai väitätkö, että hekin valahtelevat? Kyllä suden ja koiran jäljillä on aikamoinen ero, en itsekkään erehtyisi.

Kylläpä siellä käsket kysymyksiin vastata vastaamatta itse edes siihen kysymykseen, minkä minä susisuojelioille osoitin, joten vastaahan nyt.

Susisuojeliat, saako teidän mielestä puolikesyjä susia tappaa vai ei? Jos osaatte lukea niin huomaatte, että tämän adressin tarkoitus ei ole tappaa kaikkia susia, vain kesyyntyneet yksilöt. Onko teidän mielestä hyvä, että sudet kesyyntyy? Onko se luonnollista? Niin ja kertokaapas kuka niitä koiria tappaa, toiset koirat vai?

Kai te nyt osaatte kantanne perustella kun asiasta niin paljon näytätte tietävän?