KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Muista ansiomerkkisi ja ole sen arvoinen Terttu
Vieras

/ #504 Re: Oppositiolle kiitoksia

17.01.2011 23:10

#490: Terttu Kanervo - Oppositiolle kiitoksia

Olisi mukavaa, että kertoessasi näitä tilannetietoja kertoisit asioiden koko totuuden, etkä vain omia virityksiäsi. Jokaisella ihmisellä on oikeus puolustaa itseään. Yksityishekńkilöiden tekemä haaste on yhdistyksen hallituksen tekemiä LAITTOMIA PÄÄTÖKSIÄ VASTAAN. Ennen kuin haaste on jätetty ovat nämä ihmiset koittaneet ottaa yhteyttä hallitukseeen ja koittaneet selvittää asiaa hyvässä hengessä. Koska hallitus ei reagoinut vaan jatkoi ko. ihmisten kiusaamista, ei heille jäänyt kuin mahdollisuus antaa puolueettoman tahon ratkaista kiistellyt asiat.

Olet siis ihan itse hommannut itsellesi joululahjan joka ei ole kohdistettu yhdistykseen yleisesti vaan näihin laittomiin päätöksiin. Sinun joululahjasi yhdistykselle on maksattaa asianajaja kulut yhdistyksellä, vaikka haastehakemukset ovat hallituksen päätöksiä ja sen tehneitä ihmisiä vastaan.

Jokaisella on Suomessa oikeus hakea oikeutta kokiessaan vääryyttä. Se ei ole paha asia. Vai onko? Jos niin sattuisi, että he olisivatkin väärässä ei siitä yhdistykselle kuluja koidu.

On sinunkin syytä muistaa, että P. Peltoniemikin on ollut yhdistyksessä jo jonkin aikaa. Pitempään kuin moni sinun pois kiusaamasi muu aktiivi. 32 vuotta ilman ongelmia on sitä paitsi valetta. Olet ollut tämän asian kanssa tekemisissä aikaisemmin ja savustanut kehitystä ajavia aktiiveja pihalle. Ymmärräthän, että kun yhdistyksessä on jäsenenä, monet jo pitkään, heillä on oikeus mielipiteeseen. Ei tässä ole kyse mistään ulkopuolisten hyökkäyksestä, vaan tasa-arvoisten jäsenten oikeuden hakemisesta ja kissojen edun ajamisesta.

Ymmärtäisit lopettaa, kun vielä siitä maineestasi on jotain jäljellä. Älä sitä näillä loukkauksillasi pilaa enempää.