KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

virkkaan mielummin

/ #452 Re: Re: Re: Vääriä tietoja Valkeakosken Sanomissa

25.12.2010 17:57

#450: sukankutoja - Re: Re: Vääriä tietoja Valkeakosken Sanomissa

Näyttää olevan PJ Tertun kanta muuttunut myös Boondocks´n suhteen tämän KKY:n verkkosivuston tiedotteen perusteella. Vielä vähän aikaa sitten ei kissoja sinne suositettu vietäväksi lainkaan. Boondocks oli kuin kirosana Tertulle!

Jos Treen alueen karanneet ja eksyneet kesykissat viedään nyt Orivedelle löytöeläinkotiin, niin ensikodeille jää silloin ainoastaan nämä puolivillit yksilöt hoidettavaksi? Tämä on ainakin oma maalaisjärkinen päätelmäni. On kuitenkin omituista, ettei Terttu ole pystynyt kertomaan tästä itse ensikodeille, vaikka sitä suoraan on häneltä kysyttykin ensikotien toimesta ja useasti. Vastausta ei ole häneltä vieläkään tullut, vaikka sitä ennen joúlua jälleen kerran kysyttiin!

Rouva puheenjohtaja on joutunut tai joutuu pyörtämään puheensa näin ollen puolivillien talteenottamiskiellosta yhdistyksen ensikoteihin.  Hyvä, että puolivillejä otetaan taas virallisestikin - vai miten puheenjohtaja kommentoi asiaa? Saisimmeko kaikki vastauksen tänne, kiitos!?

Kyselyä on laitettu myös Neuvovan puhelimen ja Facebook sivuston lopettamisesta, mutta vastausta ei ole saatu.... Siihen ei taida olla mitään perustavaa laatua olevaa perustelua!;)