KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Syntinen
Vieras

/ #402 FAKTAT PÖYTÄÄN: En ole väittänyt olevani viaton

18.12.2010 21:37

#397: - Eläinsuojeluvalvoja

Kirsijoitit näin: Tällä palstalla herättää myös ihmetystä se,että kaikkia niitä syytöksiä,joita kohdistetaan yhdistyksen hallitukseen ja etenkin puh.johtajaan,käytetään kirjoittajien toimesta itse.
Onko kyse jonkinlaisesta "syyllisyydensiirrosta"? "Kansankiihoittajia" on aina ollut ja tulee olemaankin. Näiden "saaliita" ovat ne,jotka tuntevat turvaa "vahvemman" päättäessä asioista.
Tältä nämä "keskustelut" sivullisesta vaikuttavat.

On totta, että jokaiseen tappeluun tarvitaan aina vähintään 2 henkilöä. Puheenjohtajaa syytetään monesta. Hänen toimiinsa, päätöksiinsä jne... on monet ottaneet kantaa. Ilmeisesti sinulta jäi lukematta nuo toisen puolen vastahyökkäykset. Siällä syytetään suoraan nimillä ja koitetaan osoittaa, että juuri nämä 4-5 tyyppiä aiheuttavat KAIKKI ongelmat. Ja ilman näitä 4-5 tyyppiä opposotiossa ei olisi yhtään mitään ongelmaa.

Fakta on kuitenkin se, että puheenjohtaja on AINA se, joka tappelee jonkun kanssa. Tätä on tapahtunut jo ainakin 10 vuotta. Puheenjohtaja on itse karkoittanut kymmeniä ihmisiä kky:stä, mutta PJ EI OLE KOSKAAN MYÖNTÄNYT, ETTÄ HÄNESSÄ OLISI JOTAIN VIKAA, KOSKA PJ ON AINA OIKEASSA, ainakin omasta mielestään.

Minä olen tapellut puheenjohtajaa vastaan, mutten toki niin törkeästi kuin hän minua vastaan. Mutta minä uskallan myöntää, etten ole mikään viaton karitsa. En ole täydellinen, enkä ole aina oikeassakaan. Enkä edes odota, että läheskään kaikkia ideoitani kannatettaisiin tai hyväksyttäisiin. Minä en luule olevani Jumala!!

Koskaan ei ole kukaan kuullut puheenjohtajan sanovan, että olisi jossain asiassa väärässä!! Miten yksi ihminen on aina oikeassa? Miten kukaan ihminen voi olla aina oikeassa? Onko puheenjohtaja omasta mielestään jollain tavalla yli-ihminen?