Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras
Vieras

/ #563 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut..

09.12.2010 20:04

#558: Malamuutti - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut.. Argumenteillasi ei ole pohjaa, jollet pysty niitä perustelemaan.

Sinun nettihäiriköintisi argumenteista on mielestäni mitätön, etenkin jos vertaa oikeuden antamaan tuomioon. Mietin pitkään, vastaanko edes, mutta kun pyysit asiallista vastausta, tässä.

Yrjönkadun tapahtumat voit lukea pienellä googlaamisella, sama tieto minullakin on niistä. Jos siellä olleet tapahtumat sinua häiritsevät, kannattaa olla yhteydessä Helsingin kaupunkiin tai siihen järjestöön, joka lähti puolustamaan tapahtumia. Käsitin sen olleen homojärjestö. Oli järjestö mikä tahansa, sellaisten tapahtumien jälkeen rinnastan järjestön ja jäsenistön jonka etuja se ajaa Namblaan. Jos olet eri mieltä kanssani, siihen sinulla on täysi oikeus. Muihin asioihin olenkin jo viitannut riittävästi.

Itse tulin alunperin palstalle allekirjoittamaan adressin ja sen täydennykseksi kerroin myöhemmin aiheeseen liittyvän mielipiteeni. Molemmat demokraattisen vaikuttamisen perusasioita. En missään vaiheessa todennut tulleeni tämän otsikon alle pohtimaan aiheen perusteita, jonka itse näen erittäin hyvin perustelluksi. Jos oma mielipiteesi ei ole itsellesi selvä, voit ehkä ottaa kirkkoon yhteyttä keskustelukaverin löytämiseksi, sieltä ainakin löytyy ymmärrystä tai vaikka jatkaa aiheesta komppaamasi viestin kanssa. Jos minun mielipiteeni ei ole sinulle selvä, silloin lienee helppo vetää johtopäätös, että ajattelemme eri tavalla. Voi olla, että tuntuu ihmeelliseltä, kun kommunismin hävittyä naapurista sallittiin mielipide toisaalle, mutta kaikki eivät "vapauttaneetkaan" mielipidettään liberaaliin äärilaitaan, vaan pitävät kotia ja uskontoa kunniassa ja odottavat sitä isänmaaltakin.

En olettanutkaan, että sinä käännyt toiselle kannalle mielipiteeni takia. Itse sanot odottavasi provosoinneistasi huolimatta asiallista vastausta, jonka jo ilmeisesti neljännen kerran asiallisesti annan, mutta pyytämästäsi asiallisuudesta huolimatta et osaa kirjoittaa asiallisesti, vaan toistuvasti oikaisuistani huolimatta jatkat kirjoittamani viestin vääristelyä.

Koska kirjoitan nimimerkin suojasta, et liene loukannut kunniaani, enkä toistaiseksi tutkituta sitä. Olisi mielenkiintoista kuitenkin katsoa, kun aiheessa oikeus on määrännyt minulle anonymiteetin, voisinko aihetta käsitellessäni juuri sen takia anonyyminäkin omata kunnian, jota olet loukannut.