Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras
Vieras

/ #555 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut..

07.12.2010 17:55

#554: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut.. Olet täällä toistaiseksi käynyt esittämässä hyvinkin törkeitä väittämiä homoista

Ihan turhaan meuhkaat. Välissä on nyt useampi vieras, mutta jos olet se ensimmäinen joka vastasi minulle, olen vain tarkentanut vääristelyäsi nyt mahdollisesti kolmatta kertaa. Kuten totesin, en esitä väittämiä, vaan "Kokemuksiini pohjautuen en voi hyväksyä homoja, enkä pedofiilejakaan vanhemmiksi". Sattuneista syistä en suvaitse missään määrin esim. Yrjönkadulla tapahtuneita uimahalli harrastuksia ja minulla on täysi oikeus tuoda mielipiteeni esille. Sitä oikeutta minulta ei vie se, että mielestäsi en väittele aiheesta riittävästi.

Jos haluat käsitellä aihetta laajemmin, voit ensin pyytää kansanedustajaasi tekemään aloite, jotta muutetaan laki oikeudenkäyntien julkisuudesta yleisissä tuomioistuimissa 9§ 2. ja 3. momenttia ja lailla takautuvasti julkaisemaan aineistoja. Sitten voimme mahdollisesti käsitellä asioita laajemman aineistonkin pohjalta siten, että molemmilla on sama lähtötieto. Voi olla, että laajemman aineiston pohjalta minäkin pystyisin oikaisemaan mielipidettäni. Siihen saakka, jos et hyväksy viittauksiani läheisesti rinnastettaviin julkisesti tunnettuihin tapahtumiin, voit itse istua siellä ripuleissasi.

Sananvapauttasi en loukkaa, totesin vain, että älä suotta lähetä jatkokysymystä. Kerroin, että minulla on perusteltu syy mielipiteeseeni. Se, että sinua häiritsee minun mielipide tai se, etten lähde väittelemään siitä, ei poista perustuslain mukaista oikeutta ilmaista mielipidettäni. Se, etten voi kertoa kaikkea mihin perustan mielipiteeni ei vähennä mielipiteeni arvoa.