Ei ampumarataa Lapuan Ruhan kylään

Asko Hakomäki

/ #57 Ei herra mutta jos jonkulaane tyämiäs !

20.03.2012 20:57

Henkilölle nro 55: Ei se kuule mua tosiaankaan haittaasi; tuskin eres häirittis. Meille kuuluu juna hyvin ja liikenteen melukin mutta tiäräkkö, jotta maalimahan mahtuu ääntä. Se, mikä mua tympääsöö, on jokasyksyyne oksennuksenhaju joka leijuu joka pualella Lapuaa kaks kuukautta (ja jatkuvasti yätä päivää) Siinä se on oikia markkinarako tonttikauppoohin. Totuus tuas tonttien myynnis vaan taitaa olla se, jotta niitä ei oo kukaan ruhalaane myymäs. Satunpahan tiätämään, jotta niitä on muutamat ettiny ja kyselly tosisnaan ja olis ollu sinne kouluunkin tulijoota mutta ei ollu kellään mitä myirä. Ja kukaan tervesjärkinen ei tee taluansa nevalle, vai onko teillä joku muu systeemi?
Jostakin ihimeestä tällä foorumilla kirioottavat ja lukevat ihimiset kuvitteloo, jotta minä olisin ensimmääsenä hakkaamas uutta rataa Kivimäkehen. Mitähän siälä on, kun sen nimi on kivimäki? Oon ollu tekemäs tai peruskorjaamas kolmen paikkakunnan ratoja. Mulle se homma kyllä jo piisaa. Meille harrastajille olis riittäny Istas olevat radat oikeen hyvin mutta kuten jo aiemmin sanoon, niin radan naapuriin muutti oikeen viksu "miäs" ja tuli viälä siältä rauhallisesta maalaismaisemasta. ( ei kuitenkaan Ruhasta )