KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #3745 Re: Pelkkää arvostelua Kissa kiertää kuumaa puuroa

11.03.2012 18:00

#3743: - Pelkkää arvostelua

Missähän tämä mainitsemasi "kehitystyö" tapahtuu, virtuaalimaailmassako?  KKY teki ainakin kaikkensa, ettei sitä tapahdu  sen lähiympäristössä ja vaikutuspiirissä. Yhdistys jätti  kylmästi kissat pakkaseen  ja "siivoamisen" muille yhdistyksille siirtyen oppositioon arvostelemaan ja mustamaalaamaan muita eläinsuojelijoita. Teidänkö mielestä kissojen heitteille jättäminen ja tosiasioiden kieltäminen kehittää eläinsuojelutyötä? Toki osa ongelmista poistuu pakkasen, nälän, tautien ja petojen kautta. Pahin peto lienee kuitenkin rahanahne ihminen, jolla olisi mahdollisuus ja varat auttaa mutta paatuneelta mieleltään ei halua sitä tehdä.

Adressin allekirjoittaneiden suuri määrä pitäisi olla selvä viesti KKY:llekin.  Kehitysehdotuksia on pyydetty monella suulla, toistaiseksi on nähty ja kuultu vain henkilöihin ja muihin yhdistyksiin liittyvää solvaamista. Kissoista ei sanaakaan -  aihe tuntuu olevan kuuma peruna.