KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Yksi mukavasta joukosta

/ #2971 Re: Re: Kisu ry:n rahankäytöstä ja - keräyksestä

28.12.2011 20:10

Voi Liinukka parka 2933: Liinukka - Etkö tiedä etteivät lahjoitusvarat mene koskaan millekään "joukolle" on epämääräinen tai ei. Mikään joukko ei voikaan olla muuta kun epämääräinen, koska hitlerimäinen ihmisten eriöittäminen on epäinhimillistä. Kaikki olemme erilaisia, mutta Meillä Kisulaisilla on kuitenkin puhtaat periaatteet: kissojen auttaminen: Meillä on hyvin painavat syyt moittia KKY:tä. Jos olisit seurannut tarkemmin mitä luet, olisit huomannut että moitteemme koskee nimenomaan sitä asiaa ettei KKY enää ota hoitoonsa lainkaan hädänalaisempia kissoja .Vastapuoli taas yrittää vääntää asioista ihan omaa luokkaansa olevaa kökköä. Ei ihme että useammankin ihmisen pinna katkeaa. Tämä sinunkin määrittelemäsi "epämääräinen joukko" kuvaa juuri tuota tapaa millä vastapuoli käsittelee asioita. Ei ole mielestäni lainkaan korrektia.

Kaikki Kisulle tulevat lahjoitukset siis menevät VAIN kissoille ja nehän sitä tarvitsisivat, vaan KKY:llä sitä on mutta he eivät kissoja auta. Navassanikaan ei näyttänyt olevan vikaa.!