KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Timo P.

/ #2533 Re: KKY ei toimi eettisesti !

06.11.2011 18:45

#2532: KKY:en jäsen - KKY ei toimi eettisesti !

Kysyitte, että

"Meitä kissoista välittäviä on paljon, mutta miten saisimme äänemme kuuluviin KKY:ssä, ettei meitäkin eroteta yhdistyksestä?"

TOISTAISEKSI en usko, että on mitään tehtävissä. Ette pysty ottamaan kaikkiin hallituksen jäseniin yhteyttä, sillä heidän kaikkien yhteystietoja ei ole julkaistu. Muutama tärkeä henkilö jäänee teiltä tavoittamatta.

Ja vaikka tavoittaisittekin, en suuria toiveita heihin laittaisi. He tukevat täysin entisen hallituksen linjaa. Sen sain itsekin kokea, kun nykyinen hallitus päätti jatkaa entisen hallituksen linjalla ollen valmis kanssani oikeudenkäyntiin.

(Hehän olisivat voineet sanoutua irti edellisen hallituksen toimista minua kohtaan, mutta eivät halunneet. Nyt asiani on hovioikeudessa.)

EHDOTAN, että menette seuraavaan vuosikokoukseen ihan vain arvioidaksenne tilannetta. Olkaa sitä ennen kovasti yhteydessä tärkeisiin/tärkeään henkilöön/henkilöihin ja ottakaa kantaa KKY:n linjan puolesta. Tehkää tätä työtä viikoittain. Kun sitten olette saavuttanut luottamuksen, niin ilmoittakaa halukkuutenne hallitukseen. Teillä on madollisuus päästä läpi. Siten pääsette ns. ytimeen. Teidän olisi saatava myös joku toinen itsenne kanssa samoin ajatteleva hallitukseen. Muuten toiminnallanne ei taida olla tulevaisuutta. Ei KKY:n kaltaisessa yhdistyksessä.

JOS olette jo ollut yhteydessä KKY:n johtoon, ja esittäneet uusia linjauksia, niin teillä on vain yksi mahdollisuus: kerätä jäsenten valtakirjoja.

Se on puolestaan erittäin vaikea juttu seuraavista syistä: ette pääse rauhassa lukemaan KKY:n jäsenluetteloa, vaikka teillä on siihen laillinen oikeus. Hallituksen ulkopuoliselle(!) jäsenrekisterin pitäjälle puheenjohtaja on ohjeistanut, että jäsenluetteloa ei saa näyttää kenellekään(?!) Seuraava vaihtoehto on taloudenhoitaja ja puheenjohtaja, sillä yhdistyksen henkilörekisteriselosteen mukaan heillä on jäsenluettelo myös hallussaan. Onnea yrityksellenne!

Jos saatte tietää jäsenten nimiä, se on jo puoli voittoa. Lisäksi kannattaa yrittää saada ystäviänne liittymään KKY:een. Jäsenet, jotka eivät tule itse kokoukseen voivat antaa valtakirjan kelle tahansa henkilölle. Siksi kannattaa kerätä AVOIMIA valtakirjoja niiltä, jotka eivät tule kokoukseen. Ja antaa niitä sitten ystävillenne.

Olen myös itse valmis vastaanottamaan KAIKKI AVOIMET valtakirjat. Älkää siis kirjoittako valtuuttamanne henkilön nimeä siihen. Valtuutatte vain henkilön nimeltä "TYHJÄ VIIVA" edustamaan minua KKY:n vuosikokouksessa 2012. Nimi alle, päivämäärä ja paikka sekä kaksi todistajaa.

Valtakirjoja voi lähettää osoitteella Timo Peltoniemi, Lyytikkäläntie 54, 35300  Orivesi

Kissojen parhaaksi! ("Villeysasteesta", sukupuolesta, väristä, koosta, syntyperästä, karvojen pituudesta tms. keinotekoisesta rajauksesta riippumatta!)