KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Joopa joo

/ #2531 Mä poistuin aikanaan takavasemmalle

05.11.2011 19:40

Olin aikanaan KKY:n jäsen, mutta erosin, koska toiminta kissoja kohtaan oli OK aktiivisesti toimivien jäsenten osalta, mutta aktiivisesti toimivien jäsenten kohtelu ”ylemmältä taholta” oli todella töykeää. Nyt kun olen seurannut, niin ilmeisesti jäsenten aliarviointi, vähättely ja asioitten vääristely jatkuu edelleen.

On aivan sama, käydäänkö asioita oikeudessa myöten toteamassa oikeaksi tai vääräksi, niin se ei poista sitä, kuinka ”omia kohtaan” on aina yhdistyksessä käyty.

Tiedän kokemuksesta näitä tälläkin palstalla olleita puheita, että osaa KKY:n väestä viedään kuin pässiä narussa. Sitä se todella olikin, jos antoi vaan viedä. Kun kyseenalaisti jotakin, niin sai sen kyllä tuntea jonkinlaisena veemäisenä kohteluna ja toivotuksen lähetä riveistä pois, jos ei miellyttänyt puheenjohtajaa.

Onneksi nyt on perustettu uusi Kisu – yhdistys, joka näköjään toimii oikeilla periaatteilla ilman tarvittavaa pokkurointia.
Ja ei, EN ole Kisun jäsen (vielä), joten sen yhdistyksen kimppuun nyt ei tarvitse käydä.

(täällä KKY:n asioita puolustelevat kommentit on juurikin samanlaisia, miksi aikanaan ymmärsin jäädä KKY:n toiminnasta pois. Ei muutu siinä porukassa mikään, ei.)