Savisaaren eläinsuojan oloja parannettava

Liisa

/ #61 Re:

02.10.2011 21:01

#58: Nea the cowgirl -

Myös itselläni on kaksi kissaa ja ne käyttävät yhtä hiekka-astiaa. Minulla on kokemusta kahdeksasta eri kissasta.Ja meillä ei haise koskaan kissan pissi eikä se paksumpikaan tavara. Hiekan puhdistan kerran päivässä ja vaihdan uuteen n. 1-2 vkon välein. Hiekka on tavallista kaupan hiekkaa.

Jos suojalla hiekka-astiat puhdistettaisiin asiaan kuuluvalla tavalla, ei siellä myöskään kissan eritteet haisisi. Minulla on suojan toiminnasta omakohtaisia kokemuksia ja KAIKKI EI OLE MYÖNTEISTÄ. Esimerkiksi omia sieltä hankkimiani lemmikkejä ei oltu käytetty lääkärissä vaikka ne välitöntä hoitoa olisivat vaatineet.

Jotkut täällä väittävät, että suojan pitäminen olisi bisnes. Tähän en usko. Jokainen voi varmasti kokeilla. Se on vaativaa työtä psyykkisesti, fyysisesti ja en todellakaan usko että mikään rahasampo. Mietinkin, että entäpä jos yrittäjä saisikin kunnon korvauksen olisiko myös suojalle tulevien eläinten asiat paremmin?

Toivon meille kaikille yhteisymmärrystä tämän asian selvittämisessä. Itse ole adressin allekirjoittanut, mutta tässä ei lynkkaus mieliala auta olipa sitten kummalla puolella tahansa.