KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

KKY:n ja KISUn jäsen

/ #2320 Re:

02.10.2011 13:05

#2313: Tuulia -

Voi Tuulia, kirjoituksesi kertoo sen, että olet pihalla kuin lumiukko tilanteesta. Kisu on perustettu ottamaan talteen ne hädänalaisemmat kodittomat arat puolivillit kissat, jotka KKY jätti toimintansa ulkopuolelle! Nämä kissat ovat juuri niitä, jotka eniten sitä apua tarvitsevat VAIKKA toki kaikki kissat ovat avun arvoisia.

Tekeehän KKY hyvää työtä näissä leikkauskampanjoissa, mut siihen se sitten melkein jää. Varaa ja resursseja olisi ollut hyvin mittavaan suojelutoimintaan, mutta KKY:n nykyisen hallituksen mielestä näyttäisi olevan tärkeämpää kerätä rahaa tilille kuin tehdä konkreettista pelastustyötä! Kolmisen kymmentä aktiivia ajettiin ulos KKY:stä, koska heidän pelättiin käyttävän rahoja kissoihin?? ;) Puheenjohtaja Terttu Kanervo kertoi Kissafani lehdessä ihan suoraan, että hänestä oppositio oli vain rahan ja vallan perään, kun taas oppositio halusi  vain pelastaa kissoja! Aika ironista eikö totta!?

Kuten on aikaisemmin jo tuotu ilmi, ihmiset kommentoivat täällä pääasiallisesti  yksityisinä henkilöinä. Kisun virallisissa kommenteissa on aina ko. henkilön nimi ja asema yhdistyksessä! Kisu ei ole millään tavoin vastuullinen näistä kommenteista, joita ihmiset yksityisesti kirjoittavat. Kisulla ei ole yhdistyksenä myöskään mitään tekemistä KKY:n sisäisten ristiriitojen kanssa! KKY oppositioon kuuluvia henkilöitä on toki jäseninä Kisussa! JOS HALUATTE TIETOA KISUSTA, SITÄ KANNATTAA KYSYÄ KISUN TOIMIHENKILÖILTÄ JA OMILTA FOORUMEILTA! :)

PS. Jo Kisun Kodittomat kissat -osiota www.kissojensuojelu.fi sivustolla seuraamalla voi kuka tahansa nähdä, että Kisulla on ollut näiden muutamien toimintakuukausiensa aikana useita kymmeniä talteenotettuja kissoja! Virallisia väliaikaislukuja saa varmasti koska tahansa asiasta Kisun hallitukselta. Olen aivan varma, että KKY:n 2011 luvut ovat hyvin minimaaliset edellisvuoteen 2010 verrattaessa, jolloin kissoja otettiin talteen 461 kpl!