KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2270 Re: Anteeksi, Timo !

25.09.2011 11:34

#2265: Jäsen vielä - Anteeksi, Timo !

"Karanteenipaikka olisi hyvä asia ja itse kannattaisin Pirjon asuntoa karanteenipaikaksi, koska Pirjo pyytääkin kissoja."

Eiköhän se Pirjon asunto ole myös KOTI. Pirjo ei menettänyt mitään irtautuessaan KKY,stä MUTTA todellakin KKY menetti työteliään ja arvokkaan vapaaehtoistoimijan!! Itseasiassa KKY toiminnallaan ja päätöksillään menetti keväällä PALJON!!

Karanteenipaikka on välttämätön tämänkaltaisessa toiminnassa MUTTA  että ehdottaa ja  kannattaa sitä että toisen kodista tehdään sellainen?!?

Olisitko itse valmis uhraamaan ja laittamaan oman kotisi kissojen karanteenipaikaksi?!?Tiedätkö mitä se käytännössä tarkoittaa?

Kenekään koti ei sovellu karanteenipaikaksi, koti on koti ellei sitten halua sitä muuttaa karanteenipaikaksi...silloin lähtee KAIKKI matot laittialta, KAIKKI kangaspäälliset huonekalut ja huonekalut yleensäkin minimiin ja tilalle helposti desinfioitavia ja puhdistettavia huonekaluja pöytiä ja tuoleja, häkkejä kissoille ja sulkutilojen takana olevia eristyshuoneita joissa juuri maastosta tulleet kissat ovat seurannassa riitävän ajan ja tämä karanteenipaikka on säännöllisesti desinfioitava kaikkineen...tässä muutamia seikkoja mainitakseni..ja tällaisen keskelläkö oletat jonkun asuvan!?

Muuten kommentistasi kuitenkin käy ilmi se että sinulla on järki, arvot ja sydän paikallaan ja olen muilta osin täysin samaa mieltä kanssasi.