KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jäsen vielä

/ #2265 Anteeksi, Timo !

24.09.2011 16:40

Luulin , että halusit puheenjohtajaksi. Kuitenkin se on totuus, että ne joita on ehdotettu tai , jotka itse ovat ilmaisseet halukkuutensa puheenjohtajiksi, niin he ovat aina olleet Tertun mielestä hankalia persoonia.

Kissafanissa 3/2011 s.68 KKY ry:n puheenjohtaja Terttu Kanervo sanoo, että ristiriidassa on luultavasti kyse vain rahasta ja vallasta.

Kenellähän se on vallanhimo???? Eiköhän se ole puheenjohtajalla itse, kun ei hyväksy muita puheenjohtajaksi ja Tertun entiset kannattajat taas eivät haluaa vanhaa ihmistä loukata ja kannattaa nuorempia.

Noin alas siis on menty KKY:ssä.

Kyse ei todellakaan ole vallanhimosta muilla kuin Tertulla, hallituksen päätöstä vastustavat haluavat vain auttaa hädänalaisimmassa asemassa olevia kissoja.

Loukuttaa voi yksityinen ihminenkin villejä/puolivillejä kissoja, mutta ennen loukutusta tulee kuitenkin ottaa yhteyttä viranomaisiin lähinnä virkaeläinlääkäriin ja sopia käytännöstä hänen kanssaan. Loukutettuja kissoja voi itsekin siis hoitaa, jos pystyy, mutta kissoista tulee aina ilmoittaa paikkakunnan löytöeläinhoitolaan.

Karanteenipaikka olisi hyvä asia ja itse kannattaisin Pirjon asuntoa karanteenipaikaksi, koska Pirjo pyytääkin kissoja. Valitettavasti vain Tertun klaani erotti aktiivisimman jäsenen, mitä enemmistö jäsenistöstä ei hyväksy.

Jäsenistön enemmistö haluaa, että rahoja käytetään kissojen hyväksi eikä taloudenhoitajan palkkaan. Laadukas ruoka, matolääkkeet, hiekka, eläinlääkäri jne maksaa , kukaanhaan ei ole halunnutkaan palkkaa . Mielestäni on myös oikein, että loukutusreissujen bensakulut korvataan, jos sama henkilö ajelee paljon. (Ei kilometrikorvauksia, vaan bensakulut.)