PELASTAKAA KOIRAMME!!

Vieras

/ #257 Re: Re: Re: Re: Re:

08.06.2015 18:57

#253: ei byroklandialle - Re: Re: Re: Re:  

Kiitos viestistäsi. Koiran omistajalla on ollut samantapainen tilanne, että postiluukusta tuli useita tarkastuskirjeitä noin 2 vuoden aikana, joista kaikkiin vastattiin, mutta itse tarkastuspäivästä ei informoitu koiran omistajaa millään tavalla. Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus kotirauhaan ja rauhalliseen elämään kotona ilman häirintää tms.   Kyllä eläintarkastuksissa mielestäni tosissaan kysytään ihmisten voimavaroja. Koittakaa jaksaa!  Luulen, että eläintarkastukset rasittavat myös eläimiä, eivätkä vain ihmisiä. Jos/kun valittaa eläintarkastuksesta ympäristökeskukseen, niin kyseinen eläintarkastaja itse käsittelee valituksen, kysyn vain että onko se puolueetonta? Koiran omistajalta ei eläinlääkäri vaatinut eläintarkastusta tehdessään kotona korjausta jossain tietyssä määräajassa, vaan koira otettiin heti pois kotoota, joka on ainakin minun oikeudentajuani vastaan. Lisäksi koiran omistaja joutuu elämään jatkuvassa epätietoisuudessa rakkaasta koirastaan, kun ei tiedä miten koira voi, missä koira on ja mitä koiralle on tapahtunut.

T. Adressin tekijä