Kannabis laittomaksi!

Vantaa

/ #33

27.03.2009 10:11

Ihmiset, kieltäjiltä unohtuu nyt yksi asia. Tärkeä asia. Kannabis on laitonta, koska _IHMINEN_ on kieltänyt sen. Ei jumala... jumala ei ole kirjoittanut lakikirjaamme, vaan korkeintaan ollut alkuperäinen tekijä joillekin laille joita kirjaamme on voitu lainata. Ihmisen lakeja ei tule kohdella absoluuttisina totuuksina, niinkuin hyvin monet kannabiksen vastustajat tuntuvat tekevän, vaikka muuta ehkä väittävät.

http://www.squidoo.com/healing-hemp-oil tuolla kun painaa "ctrl + f" ja kirjoittaa Jesus, tulee näkyviin mielenkiintoista tekstiä. Suomen pitäisi olla kristitty (tai tapakristitty, minkä pitäisi olla ei-uskovaisena olemista pahempi synti) maa, mutta kiellämme mahdollisen jumalan lahjan rangaistuksen uhalla? Niille jotka eivät usko jumalaan ja haluavat pitää kannabiksen kiellettynä, tämä kommentti on irrelevantti, ja heidän tulisi tutkia asioita ennenkuin väittävät tutkineensa niitä ja sen perusteella kieltämään mitään. Tässä tapauksessa kannabiksen historian oppitunti ajaisi asian heille. Mutta kristityille sanon, älkää pilkatko jumalaanne tähän addressiin osallistumalla.