Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24160 Re: Re: Re: Kielitaidosta ja lukutaidosta

05.11.2013 18:52

#24117: Kyllä, hedelmistä puu tunnetaan - Re: Re: Kielitaidosta ja lukutaidosta

Kyllä hedelmistä puu tunnetaan. Hitlerillä ja Stalinilla oli hyvin samantapaiset systeemit ja molemmat onnistuivat tuhoamaan kymmeniä miljoonia ihmisiä. Eroavaisuuksiakin oli, Hitler keskittyi enemmän juutalaisiin, kun taas Stalin oman maan kansalaisiin, jossa oli paljon myös suomensukuisia heimoja. Molempia hirmuhallitsijoita hallitsi kuitenkin sama henki, kumpikin halusi olla itse jumala, eikä muita auktoriteetteja saanut olla. Kummallakin oli suomessa laaja kannatus ja osin näyttää olevan vieläkin. Löytyypä jopa hitlerhörhöjä uhoamassa niinkuin ennenkin, kun taasen kommarit ovat ryhmittyneet uusien ja hämäävien nimien alle.

Silmiäavaavaa on huomata, miten vassareilla ja vihreillä kommunistinen henkinen perintö ovat niin lähellä toisiaan. Molemmat puhuvat taas ihan pokkana tasa-arvosta, ihmisoikeuksista, edistyksellisyydestä, ihan niikuin ennenkin. Eikö tuo meluava joukko koskaan ota opikseen.