Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24072 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Niistä kauhistuttavista seurauksista

04.11.2013 14:50

#24050: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Niistä kauhistuttavista seurauksista

"...ja 'tehän' ette joka paikassa vouhkaakaan, ihan vain omissa ympyröissänne pysytte agendanne kanssa..."

Jos oikein ymmärrän, haluat tällä kritisoida sitä, että "homoagendaan" kriittisesti suhtautuvat myös "vouhkaavat joka paikassa"?

Itse koen asian kyllä pikemminkin niin, että pääasiassa homojen "tasa-arvoagenda" pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan ja nostaa päätään kaikissa mahdollisissa ja vähemmänkin mahdollisissa yhteyksissä, johon sitten reaktiona kohdistetaan kritiikkiä aina kulloiseltakin suunnalta.

Mutta ehkä Suomen puolustusvoimatkin "vouhkasi joka paikassa", kun naapurin suurhyökkäys alkoi? Tosin on myönnettävä, ettemme silloinkaan ihan tainneet pysyä "omissa ympyröissämme agendamme kanssa", vaan halusimme jossakin vaiheessa laajentaa ympyröitämme, jos olen asian oikein ymmärtänyt. Siinä tosin sitten kävi muistaakseni lopulta ihan päinvastoin, ja tämä riski on aina olemassa, puolin ja toisin.