Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24063 Re: Re: Re: Pussy riotsien keulahahmo kadonnut...

04.11.2013 12:38

#23990: Virgo92 - Re: Re: Pussy riotsien keulahahmo kadonnut...

Oi ei, anna mun kaikki kestää-vielä tämänkin aiheen ottivat täällä ”psyykettään  keventävät maailmanvalloittajat”
reposteltavaksi! Vieläpä Virgo, joka on suomennettuna ”neitsyt”!

Onko mennyt vellit ja jauhot sekaisin vai vain yritys päästä esiintymään keinolla millä hyvänsä. Tällaisista lienee selkeä luonnekuva. Suhteellisuuden taju ja ajatuksen juoksu on joka tapauksessa ainakin tällä kertaa täysin hukassa.

Muutaman hurahtaneen pimun toilailut puolialastomina venäläisessä kirkossa ja heidän ojentaminen saa suomalaisen piilossa, nimimerkillä lymyilevän kirkumaan hysteerisesti ja maalailemaan poskettomia
kauhukuvia.

Tällä lailla esiintyvän käytös nostaa tukan pystyyn. Näinköhän on-no tosinhan se jo on nähty, miten ajetaan neutraalisukupuolisten (!) asiaa täällä adressissa.

Luuletko todella, että edistät asiaasi ja keräät huomiota sekä saat pinnoja kotiin. Kyllä täällä pieni piiri pyörii- ei heidän varaan pidä mitään laskea.

Muista kuitenkin sinäkin ja muut ”maailman parantajat”:

Kuulkaapas tätä? Kaksi miljardia ihmistä ovat tällä maapallolla ylivertaisesti määrältään levinneen ja leviävän Pyhän
Raamatun tekstien takana ja toimivat sen mukaisesti. Uskokaa tai älkää. Eipä siis kannattaisi ottaa rykmentin murheita syyttä suotta itselleen, vaan keskittyä oman ryhmän asioihin. Samoin tyylirikot ovat jo sitä luokkaa, että vanhempikin tuppaa nikottelemaan.

Onneksi teille vähemmistöille , jotka ”isiltämme ja äideiltämme perimäämme elämän muotoamme ja arvojamme vastaanhangoittelette ja radikaalimuutosta lietsotte, että te toivon mukaan kohtaatte rauhantahtoiset, sopuisat, mutta kovan paikan tullen määrätietoiset kristitityt kaikkialla. Ehkä kuitenkin kannattaisi varmistella
tulevaisuutta hiukan maltillisemmalla asenteella ja äänellä sekä edetä pienemmin askeltoivein ts. ”ottaa lusikka kauniiseen käteen”.

Enpä toivoisi aikaa, jolloin maahamme teidänkin suosiollisella maanituksella siirtyneet ja enenevässä määrin ”maihin nousevat” muiden uskontokuntien radikaalit  aktivoituvat ja jyräävät. Silloin taitaa olla Suomessakin leikki kaukana.

Niin kai se on, että on kiva muutaman oudon paapoa täällä jo vuoden ajan neljän seinän sisällä ja uhota. Eipä lillukanvarret sinänsä pitäisi hetkauttaa, mutta kun pieni tuli saattaa sytyttää suuren metsän palamaan. Jos tämmöinen kivittäminen on kuitenkin niin mahottoman hauskaa, niin menkää mieluimmin meren rannalle leipiä
laskemaan. Mitäänhän ette ole saavuttaneet ettekä saavuta! Päinvastoin-saatattepa paljon menettää, kun aika vanhenee! Mene ja tiedä.

Matteuksen
evankeliumi:

Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä
ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.