Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23815 Re: Re: Markkinointikeinot ja tuote, "oikeus" lapsiin

02.11.2013 16:28

#23807: - Re: Markkinointikeinot ja tuote, "oikeus" lapsiin

Sivullisena toteasin vain että homoliike on todella osannut valita hyvän taktiikan, jolla he ”tuotettaan myyvät”. Nappiin osui nämä asiat:

”Uusi tarjolla oleva asia pyritään esittämään mahdollisimman positiivisessa valossa, ja mieluusti silloin vedotaan arvoihin, joiden tiedetään olevan ihmisille puhuttelevia. Tällaisia usein käytettyjä arvoja ovat esim. vapaus, tyydytys, status, iloisuus, rentous, mukavuus, tasa-arvo, yhteenkuuluvuus - eli mielikuvia, jotka tuntuvat hyviltä ja myös yleensä ovat sitä.”

"Ei pelkästään fyysisiä tuotteita myydä mainonnan avulla, vaan myös aatteita ja olosuhteita markkinoidaan. Kyse on siis vaikuttamisesta, mikä tarkemmin ajateltuna pitää sisällään oikeastaan kaiken yhteiskunnallisen toiminnan. Haluamme vaikuttaa toisiimme, ja vaikuttaa siihen, mitä ympärillämme tapahtuu. Valitettavasti nämä vaikuttamisen keinot eivät aina ole rehellisiä, eivätkä päämäärät aina yhteishyvällisiä. Tällä pohjustuksella haluan kiinnittää huomion siihen, etteivät kauniit sanat ja yleviin arvoihin vetoaminen tee asiasta automaattisesti kaunista ja ylevää."

"Tämä homouden ym. asennevaikuttaminen halutaan varmasti myös tuoda yleiseen ajatusmaailmaamme opetusvälineiden ja koulutusohjelmien kautta, kun "erilaisuudesta" halutaan tehdä samanarvoisuutta, ja homouden eriluonteisuutta halutaan häivyttää omimalla heteronormatiivisia yhteiskuntamalleja (lue: avioliitto ja lapsiperhe). Pyrkimyksenä saattaa jopa olla ainakin tietyllä tasolla "kirjoittaa uusiksi" koko kulttuurillinen olemuksemme, hyvässä ja pahassa.”