Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23469 Re: Salajuoni paljastetaan

30.10.2013 00:20

#23430: - Salajuoni paljastetaan

Kiitos tästä linkistä, sen pitäisi jokaisen meistä ajatuksella katsoa.

Koska tämä homokeskustelu ei ole ollut minulle erityinen henkilökohtaisen intohimon kohde, en myöskään ole kovin ahkerasti perehtynyt sen "oheismateriaaliin", ja sekä tuo aikaisempi Piho ja nyt tämä Ahvio olivat tosiaan ihan uusia tuttavuuksia molemmat (no, Pihosta olin kyllä kuullut ennen).

Minulla on kautta keskustelun täällä ja muualla ollut takaraivossa sellainen outo tunne, etten oikein ole osannut tarkentaa mielikuvaani siitä, mikä tässä asiassa lopulta minua oikein vaivaa, vaikka se onkin jatkuvasti tarkentunut keskustelun edetessä ja vastakeskustelijain kommentteihin vastauksia miettiessä. Perusristiriita on ehkä ollut juuri siinä, että hyväksyn homouden yksilötasolla, mutta suhtaudun kriittisesti siihen, että homous olisi yhteiskuntatasolla seksuaali-sosiaalinen heterouteen rinnastettava standardi. Tämä ristiriita on täälläkin noteerattu, ja siitä väännetään edelleen, pääasiallisesti ihan rakentavassa hengessä, josta osallisille osaltani kiitokseni.

Asia on joka tapauksessa tärkeä, ja monille se on arjen elämää.

Tämä Ahvion dokumentein perusteltu ja rauhallisen asiallinen esitys homomyönteisyyden taustalla olevasta piiloagendasta on valottanut minulle taustaa sille, mikä minua on alitajuisesti ja toki osin tietoisestikin tässä "homouden riemukulkueessa" erityisesti kiusannut. Olen jo pitkään ollut tietoinen ja perehtynytkin teorioihin Uuden maailman järjestyksen kätketystä agendasta, joka on vuosi vuodelta ja viikko viikolta saanut yhä näkyvämpiä konkreettisia muotoja, ikävästi näiden "konspiraatioteorioiden" ennustamien (ja dokumentein perusteltujen!) näkemysten mukaan. Tarkoitan vakoilua, poliisivaltioistumista, pelottelupolitiikkaa, julkista valheellisuutta, yksilöoikeuksien asteittaista hälvenemistä, Lähi-idänpolitiikkaa sun muuta.

Siinä ei ole mitään "foliohattuilua", se on jo jokaisen todettavissa, kun vain vaivautuu katsomaan ympärilleen muutenkin kuin valtamedian suodattamaa informaatiota. Nämä Wikileaksit ja Snowdenit ovat osoittaneet yleisölle ihan vain jäävuoren huipusta hippusen.

Tämä on maailmanjärjestys, jossa en soisi kenenkään tarvitsevan elää, kontrollin, valheen ja manipuloinnin alaisuudessa. Se on narsistista peliä, joka on sairasta ja sairastuttavaa. Sitä myydään demokratian, vapauden ja oikeudenmukaisuuden nimissä, mutta on todellisuudessa kaikkea muuta. Se on korporatiivinen diktatuuri.

Piho katsoo homoagendan olevan osa nimenomaan tästä Uuden maailman järjestyksen agendasta, kun taas Ahvio viittaa lähtein suoraan länsimaiseen Marxilaisuuteen. En ole asiaan perehtynyt, mutten yllättyisi, jos näiden tahojen tausta kytkeytyisi samaan sylttytehtaaseen.

Minusta on ikävää, jos maailman homot osaltaan ja ilmeisen tietämättään on valjastettu suorittamaan tällaisen agendan likainen työ. Ajatus on kaunis ja tarkoitus näennäisen hyvä, mutta onko päämääränä kuitenkin jotakin ihan muuta?

Ehkä eräänä päämääränä (tai sivutuotteena) on tarkoituksellisesti luoda hajaannusta kansaan ja samalla saada yleisön huomio pois varjoissa tapahtuvasta toiminnasta, kun kaikkien huomio on homokysymyksessä ja muissa esiintyönnetyissä ristiriitaisuuksissa, kuten esim. maahanmuutto-kysymyksissä?

Homoille tällainen "hyväksynnän hyökyaalto" ymmärrettävästi on sekä imarteleva että vapauttava. "Vihdoinkin meitä kuunnellaan ja saamme olla omana itsenämme", ja hyväksynnän aallolla on autuasta surffailla. Homona minua kuitenkin kiinnostaisi tietää, kuka meitä vie, miksi, ja minne?

Naurettavaa, ehkä ajattelette. Mutta kannattaako tämä mahdollisuus jättää huomioimatta?