Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23162 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

27.10.2013 11:07

#23145: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

"Minäkin toivon, että homojen annettaisiin elää ihan rauhassa omaa elämäänsä. Toivoisin myös heidän itsensä olevan tyytyväisiä tähän, sen sijaan että yrittäisivät vallata itselleen tilaa yhteiskunnasta, jota he eivät tarvitse tasa-arvon tai suvaitsevaisuuden saavuttamiseksi."

Näin on, onhan heilläkin keskenään tasa-arvoinen rekisteröity parisuhdelaki, niinkuin meilläkin heteroilla tasa-arvoinen naisen ja miehen välinen. Olkoot homot homoja sellaisia kuin ovat, mutta antakaa meidän heteroiden olla heteroja. Mehän annetaan ja annettaiskin elää niiden rauhassa rekisteröidyssä parisuhteessaan, mutta ne eivät itse sitä tahdo, eivät halua, eivätkä anna heteroiden olla rauhassa, vaan pyrkivät saamaan ja viemään seuraamuksillaan naisen ja miehen välisen suhteeseen kuuluvia oikeuksia sekä aiheuttaen vaikeuksia elämäämme, syyttelemällä, syyllistämällä, alistamalla, nimittelemällä harhaanjohtavilla alentavilla sanoilla, heikentämällä avioliittolakiamme.

Avioliitto/laki on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.