Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #22980 Re: Re: Katse moraalin ytimeen...

24.10.2013 19:57

#22966: - Re: Katse moraalin ytimeen...

Mikä sitten yhäkin ,v, 2013, mahdollistaa tuollaisen naiset synnytyskoneiksi alistavan uskonnollisen aivopesukollektiivin olemassaolon Suomessa? Miksi ihmeessä ne naiset yhä edelleen vain alistuvat siihen?! Eikö Suomen  lakikin olisi heidän puolellaan jos he alkaisivat tuoda ääntään esile muutoksen suuntaan asioissaan !Jättäisivät ne patriarkkansa ja ottaisivat ukoistaan eron. Takuuvarmasti järjestyisi ja vaikka lähestymiskieltokin vielä  päälle. Toimittava heidän olisi. Eivät siinä pelkästään mitkään ´tuskanpurkamisromaanit´( jollainen  yksi nyt on taas ollut julkisuudessa) auta naisten oikeuksia  siinä seurakunnassa kunnolla muuttamaan ryhdyttäessä,se on varma. Ehkä masokistinainen  sittenkin mielummin kärsii hiljaa,kuin uskaltaa lähteä  pienintäkään muutosta asemaansa hakemaan. Avainasemassa muutoksen suhteen ovat kuitenkin he itse, tuon seurakunnan naiset.Muita on  kuitenkin turha syyllistää tuen puutteesta ,jos ei itse uskalla edes sanoa mitään.