Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #22552 Re: Re: Re: Re: Re: Suuri homovastaus....

14.10.2013 20:58

#22515: - Re: Re: Re: Re: Suuri homovastaus.... 

Entä jos minä muotoilisin tuon esittämäsi kysymyksen muotoon "mikä minua estää olemasta homoseksuaali ?" , ja tarjoaisin sitä Sinulle, arvoisa ´vieras. ..(...ettei tämä "Suuri homokysely "menisi vallan  yksipuoliseksi, niin saa kai tällaistakin sentään kysyä...) Oletko koskaan pohtinut tätä  nuoruudessasi?  Oliko Sinua pienenä peloteltu liikaa ´namusedillä´vai mikä pelko esti? Olisit kokeillut, sehän ON mielestäsi pelkkä ´valinta´,jonka voi ihan helposti vaihtaa taas heteroseksuaalisuuteen, kun siihen kyllästyy! Eikö vain? Vai eivätkö miehet yksinkertaisesti  vain olleet kiinnostuneita Sinusta  ,silloin kun olit teini- jostain syystä tai toisesta...En lähde noita syitäsi spekuloimaan,haluan vain kysyä:tuliko Sinulle koskaan mieleen haluta jotain, mitä et halunnut? Huomaatko nyt oman kysymyksenasettelusi logiikan:ajatus miehelle antautumisesta seksuaalisessa mielessä vain  tuntuu sinusta ylitsekäymättömän vastenmieliseltä (jos olet heteromies-kuten tässä esimerkissä oletan) Se vain tuntuu,etkä pohdi sitä sen enempää,eikö vain ? Ajatus sukupuoliyhteydestä naisen kanssa ei ehkä tunnu ´vastenmieliseltä´ homomiehestä, mutta ei välttämättä myöskään kiinnostavalta, sensijaan  suhdetta naisen kanssa en ainakaan minä ole koskaan tuntenut tarvetta edes ajatella. Minun vain  olisi aivan mahdotonta pakottaa itseäni sellaiseen. Siinä rehellinen vastaukseni-ilman mitään ´hyökkäävyyttä`ketään kohtaan.