Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #20928 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

19.09.2013 18:26

#20922: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Maailmassa on miljardeja ihmisiä, jotka myös uskovat johonkin, mikä on ihan toisenlaista kuin se, mitä esität. Miten voit vakuuttaa muut siitä, että olet oikeassa ja he väärässä, jos perusteesi on se, että sinä nyt vaan uskot ja että Raamattu on se peruste? Yksi sanoo, että Allah on niin sanonut, toinen, että Buddha, kolmas että Zarathustra. Argumentaation näkökulmasta olette keskenänne tasan yhtä oikeassa ja yhtä väärässä. Jos joku neljäs taas argumentoi esittelemällä kunkin uskonnon syntyä ja osoittaa ne ihmisten aikaansaannokseksi, olette kaikki väärässä ja hän oikeassa.

Sielunvihollisen myyräntyö on todella alkeellinen peruste jopa uskiksien argumenttivarastossa, sillä ei vakuuta muita kuin muut samanmieliset veljet ja sisaret tupaseuroissa. Väittelylle on olemassa universaalit säännöt, joissa tuonkaltainen vastustajan demonisointiyritys on totaalisinta mutasarjaa.

p.s.

Näyttöä uskon siirtämistä vuorista odotellaan edelleen....